ik vind wel dat het paartje in een boodschappentas te transporteren moet zijn
luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Dussssss....
a/ Rugzakklasse
b/ Boodschappentasklasse
c/ Kofferbakklasse
d/ Vorkheftruckklasse
Zoiets?
a/ Rugzakklasse
b/ Boodschappentasklasse
c/ Kofferbakklasse
d/ Vorkheftruckklasse
Zoiets?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Dat is nog eens een referentie!
Ik zal vast een ontwerpje bedenken dat "niet te groot" is
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Dus klein.
Maximum unit maat?
Budget wat mij betreft alleen voor de units.
Iemand nog betere/andere ideeën of aanvullingen?
Maximum unit maat?
Budget wat mij betreft alleen voor de units.
Iemand nog betere/andere ideeën of aanvullingen?
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Past in de boodschappentas. Beide dus in één tas.
Het grondvlak van een jute AH tas is 16 x 40 cm en is 33 cm hoog.
Het grondvlak van een jute AH tas is 16 x 40 cm en is 33 cm hoog.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Laatst hebben ze bij de Consumentenbond speakers getest van klein tot groot voor op een feestje.
Formaat: 1 liter is middelgroot en 3 liter is al groot.Waar is de goeie ouwe tijd gebleven van uit mijn jeugd toen 40-50 liter boxen heel normaal waren in de huiskamer.
Ik stel dus voor dat jullie grote speakers van 3 liter gaan bouwen.
Denk aan formaat Sonos Move 2 van 16cm breed en 24cm hoog. Ik denk dat pappaleo met zijn calimero's en paaskuikens jullie de weg kan wijzen.
Maak ze meteen actief met wifi.
Formaat: 1 liter is middelgroot en 3 liter is al groot.Waar is de goeie ouwe tijd gebleven van uit mijn jeugd toen 40-50 liter boxen heel normaal waren in de huiskamer.
Ik stel dus voor dat jullie grote speakers van 3 liter gaan bouwen.
Denk aan formaat Sonos Move 2 van 16cm breed en 24cm hoog. Ik denk dat pappaleo met zijn calimero's en paaskuikens jullie de weg kan wijzen.
Maak ze meteen actief met wifi.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Inderdaad, ik was ook nieuwsgierig toen dat las, en daarna de verbazing hoe dit zover kon komen.
Devaluatie van groot?
Daarna dan nog het veronderstelde gebruik bij een feestje in de tuin en het liefst ook nog draadloos?
Devaluatie van groot?
Daarna dan nog het veronderstelde gebruik bij een feestje in de tuin en het liefst ook nog draadloos?
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Nice. Laat ik nou nog 4 13cm midwoofertjes op de plank hebben....
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Het is toch eigenlijk niets nieuws toch?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Eigenschappen die voor archeologen interessant zijn, hebben voor de jury geen positieve beoordelingswaarde, Hans.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Een ‘grote’ speaker van maar liefst 3 liter past mooi in dit tijdsbeeld inderdaad. Het is dat ik nogal beperkt ben in tijd, had me leuk geleken om mee te doen. Kleine Mundorf AMT met 13 cm AT unit. En dan een aparte 50 liter kast erbij voor het passieve filter 
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Mini is tot een liter of 6 mag ik hopen? 
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Dat is wel een dingetje, filter intern? Maakt nogal wat uit met dit formaat.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Dan maken we daar een nieuwe uitdaging van! Alleen een C in serie met twiet. Midwoef zorgt maar voor zichzelf 
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
We klappen door!
Ik heb echt zin in een wedstrijd!
Niet te veel regels,misschien formaat en een maximale prijs voor de units en klaar.
Ik heb echt zin in een wedstrijd!
Niet te veel regels,misschien formaat en een maximale prijs voor de units en klaar.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Maximale afmeting en filter intern.
Dat lijkt me leuk.
Dat lijkt me leuk.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Ach laat een ieder lekker bouwen waar ie zin/lol in heeft (en misschien behoefte). Verder zal het niet meer dan rood-bruine eer opleveren verwacht ik.
Laatst gewijzigd door Pjotr op di 20 aug 2024, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Eer! Dat spreekt toch voor zichzelf 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Ik zag zie het verband tussen eer en rood-bruin even niet.
Maar dat deelname voornamelijk voor de eer is onderschrijf ik wel.
Maar dat deelname voornamelijk voor de eer is onderschrijf ik wel.
Re: luidspreker ontwerpwedstrijd - algemeen discussie topic
Aangepast
Maar hoe je een wedstrijdje van speakers bouwen kunt maken zie ik verder niet zo: Zoveel mensen, zoveel meningen en ideeën: Laat maar zien dat klinkend resultaat 
