Mooie speaker geworden.
Ik ben benieuwd.
Moderator: Beheerdersteam
Leuk, ik zet je erbij.
Tussen welke versterkers?hannesie schreef: ↑vr 02 aug 2024, 1:21Tja, wij hebben al iets dergelijks meegemaakt, en ik hoorde wel degelijk een verschil, had het ook niet verwacht, maar het was wel heel duidelijk te horen.
Ik heb dat ook al wel geduid op het High End forum, en de man waar ik naast zat was ook net zo verbaast, we hadden het niet verwacht.
Een aantal nummers draaien en dan de boel ompluggen, en dan weer hetzelfde laatste nummer en weer dezelfde riedel vanaf het begin, is natuurlijk wel een dingetje, maar ik was zeker niet de enige die het hoorde.
Bij Klasse A en AB kan ik daar in komen, moderne klasse D is redelijk ongevoelig voor wat eraan hangt, binnen de impedantie marges.Walt schreef: ↑vr 02 aug 2024, 6:21Werd er op dat vergelijk niet heel hard gespeeld Hans, en had de Nilai daar misschien gewoon net wat meer over, en liep de Purifi op zijn tenen? Thuis speel je doorgaans minder dan 1 watt, dus beide op hun slofjes. Verder zit je met de match speaker-versterker wat ook maar goed moet uitpakken.
Nilai en Purifi.