Nee,geen topic.....
3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
tigradekat
Re: 3e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2024 28 September
Mocht er nog een CA nodig zijn dan kan ik de mijne ook meenemenPjotr schreef: ↑za 06 jul 2024, 10:06Ik kan de CA wel meenemen. Alleen ten opzichte van de Nilai/Purifi is het vermogen beperkt tot ca. 50W - 80W. Bij normaal spelen geen probleem. Maar ze proberen te molesteren zoals destijds in Hengelo op de C1 OB's is uitgeprobeerd? Dat gaat het niet worden. Vereist dus wel speakers met èn een hoge resolutie èn een redelijk hoog rendement.Ouwebok schreef: ↑za 06 jul 2024, 8:31Leuk! Ik meld me aan.
Evt kan ik deze Nord Purifi versterker https://nordacoustics.co.uk/product/nor ... plifier-2/ meenemen, wanneer we een vergelijk zouden kunnen maken (shoot out) met een Nilai en/of een CA. Is dat de moeite waard? Ik ben benieuwd of dat we een verschil in vloeiendheid kunnen constateren… is het een idee om zo’n shootout te houden, en heeft iemand tzt een Nilai / CA om mee te nemen?
Leuk dat er met interesse wordt gereageerd. Is het een idee om tzt te kijken hoe dat we een versterker vergelijk in het schema kunnen passen, met gebruik van andere aangemelde apparatuur?
Ik ga daar in het programma wel wat extra tijd voor reserveren en wil dat inplannen na een demo waar van de set gebruikt mag worden.
Laten we tegen die tijd even zien welke speakers er beschikbaar zijn en welke bron er gebruikt gaat worden.
Mocht het nodig zijn dan wil ik daar wel de pure dsd dac voor beschikbaar stellen.
Laten we tegen die tijd even zien welke speakers er beschikbaar zijn en welke bron er gebruikt gaat worden.
Mocht het nodig zijn dan wil ik daar wel de pure dsd dac voor beschikbaar stellen.
Leuk dat het toch door kan gaan. Ik ben van plan om te komen. Er is op die dag ook een radiomarkt nabij Meppel die op mijn agenda staat. Dus even kijken hoe ik dit ga combineren. Misschien dat ik ook iets kan demonstreren, maar dat laat ik dan nog weten.
Leuk k heb je er vast bij gezet.
Ik hoor nog wel of je iets meeneemt.
Ik hoor nog wel of je iets meeneemt.
Als mijn project klaar is om gedemonstreerd te worden dan kunnen we ze eventueel ook hiervoor gebruiken. De Purifi en Bliesma drivers hebben genoeg resolutie om verschillen tussen versterkers waar te nemen denk ik.
Ik kan eens even vragen bij iemand die in Hoevelaken woont, en dus een Nilai heeft.
Hij heeft toen jouw luidprekers aangekondigd tijdens de presentatie van je vorige set bij de AVMN.
Ik heb een berichtje verstuurt, denk zelf dat ik er niet ben, (55jaar getrouwd)
Hij heeft toen jouw luidprekers aangekondigd tijdens de presentatie van je vorige set bij de AVMN.
Ik heb een berichtje verstuurt, denk zelf dat ik er niet ben, (55jaar getrouwd)
We hebben bij de 50 j dan wel een echte oorkonde gehad, maar die werd niet persoonlijk overhandigd.
Hij wil dat blijkbaar ook niet want hij is binnenkort vertrokken naar een andere omgeving om daar de klus verder af te maken maar dan als commissaris van de Koning Zuid-Holland.
Vind je het heel erg?
Mijn ouders hebben ruim de 60 jaar gehaald maar ik had het vermoeden dat de burgemeester bij 60 toen alleen kwam voor de foto in de krant. Zo prominent op de voorgrond en ze was snel weer weg.
Ik was al verbaast dat die oorkonde kwam,
maar heb er ook geen behoefte aan.
We zien wel.
We zien wel.
Hier nog wat plaatjes van speaker die ik mee ga nemen.
- Leeuwarden
Bedankt!
Ze klinken ook leuk.
Ook genoeg laag ondanks 2x 12cm units.
Ze klinken ook leuk.
Ook genoeg laag ondanks 2x 12cm units.
Dit is niet bij mij thius,dus geen probleem. 
Ik dat ook in A'dam destijds. Reuze handig met verzamelen van lege bierflesjes 
- Leeuwarden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En dat sleufje aan de onderzijde komt zeker het parkeerkaartje?
Vast een ticket voor je luisterbeurt op de luisterdag 
Maarreh, mooi werk weer Dre!
Maarreh, mooi werk weer Dre!