Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Inklaring kosten van alie heb ik nog ooit gehad.
Kijk gewoon even bij de prijs of er vat incl bij staat dan komt er niets meer bij.
Hooguit wat verzendkosten maar ook die staan vaak duidelijk vermeld.
Kijk gewoon even bij de prijs of er vat incl bij staat dan komt er niets meer bij.
Hooguit wat verzendkosten maar ook die staan vaak duidelijk vermeld.
-
bart Luyckx
- Berichten: 722
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Bordjes van AliExpress waren afgeprijsd tot 24/6/24.
Normale prijs is €10,6 en €12,4 voor het mono en stereo bordje.
Mijn bordjes zijn intussen aangekomen.
€13 aan versterkers
Geen inklaring en geen verzendkosten.
Normale prijs is €10,6 en €12,4 voor het mono en stereo bordje.
Mijn bordjes zijn intussen aangekomen.
€13 aan versterkers
Geen inklaring en geen verzendkosten.
Laatst gewijzigd door bart Luyckx op wo 26 jun 2024, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Ik had iets meegekregen van nieuwe regels rond BTW en invoerrechten, maar nu ik dat opzoek zie ik dat invoerrechten boven bepaalde bedragen is en dat bij AliExpress de BTW er al bij zit. Vandaar. Goed om te weten.
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Klopt, maar die nieuwe regels zijn al weer een paar jaar oud. Voor de verandering moest je zelf de BTW en evt customs afdragen. Vaak deed de vervoerder dat voor je en liet je voor die handeling dik betalen, met DHL als topper! Na de veranderening kan de verzender BTW/customs inhouden en afdragen en kost het je niets extra.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Incl. VAT, incl. verzending
https://nl.aliexpress.com/item/1005006060916303.html
Voor gebrugd zijn er dezelfde aanbiedingen.
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Tering.... Ik ga s ff wat bestellen...
-
bart Luyckx
- Berichten: 722
- Lid geworden op: ma 17 mei 2021, 14:04
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Is de winkel waar ik ze gekocht had.Marp schreef: ↑wo 26 jun 2024, 12:44Screenshot 2024-06-26 at 12-43-02 Greatzt Tpa3116 D2 Tpa3116da Dc 12V 24V 100W Mono Kanaal Digitale Macht Audio Versterker Board Tpa3116d2 Grote Capaciteit Board - AliExpress 502.png
Incl. VAT, incl. verzending![]()
https://nl.aliexpress.com/item/1005006060916303.html
Voor gebrugd zijn er dezelfde aanbiedingen.
Klik ik op je link dan krijg ik €3,75 te zien. Enkele centen meer dan wat ik betaalde.
Op andere sites zijn er fotos te zien zonder heatsink en de chip is de originele .
Nu de chinees kloon CSxxxx chip zou nog beter presteren had ik ergens gelezen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
bart Luyckx schreef: ↑wo 26 jun 2024, 13:11Is de winkel waar ik ze gekocht had.
Klik ik op je link dan krijg ik €3,75 te zien. Enkele centen meer dan wat ik betaalde.
Dat zal zijn omdat je er al wat besteld had.
Het betreft een zgn "choice"-aanbieding, ofwel een promo-/aanbiedingsprijs voor artikelen die door Ali-Express zijn geselecteerd. Binnen die selectie kunnen aanbiedingen van verschillende aanbieders worden gecombineerd, wat voor de ontvanger niet uitmaakt: je krijgt gewoon alles in één pakket binnen, inclusief VAT en verzending.
Re: Raspberry Pi met volumio/DSP, hoe maak ik hier een 4-kanaals wonder van?
Ik heb wat tijd gevonden om raspberry pi OS lite camillaDSP te installeren. Dat is geslaagd, en in de GUI van camillaDSP zie ik dat de Hifiberry goed herkend wordt als output, de config file is geschikt om data van een streaming applicatie te ontvangen. Het is niet moeilijk, maar zo in de schoolvakantie is het lastiger geconcentreerd op dit soort niet-essentiële dingen te zitten. Ik heb camillaDSP nooit gebruikt en me erin verdiepen is de volgende stap.
Overigens zag ik dat een aantal van de goedkope klasse-d versterkers bij Soundimports een dac-functionaliteit hebben. Met USB, HDMI ARC of toslink als digitale input. De Hifiberry versterker HATs zijn niet zo goedkoop en doen het in tests van Audio Science Review niet zo heel erg goed. Voor een tweekanaals oplossing met Raspberry Pi of miniPC zou ik nu denk ik zo'n dac-amp kopen. Digitale input, inclusief toereikende voeding, meer vermogen en betere prestaties.
Overigens zag ik dat een aantal van de goedkope klasse-d versterkers bij Soundimports een dac-functionaliteit hebben. Met USB, HDMI ARC of toslink als digitale input. De Hifiberry versterker HATs zijn niet zo goedkoop en doen het in tests van Audio Science Review niet zo heel erg goed. Voor een tweekanaals oplossing met Raspberry Pi of miniPC zou ik nu denk ik zo'n dac-amp kopen. Digitale input, inclusief toereikende voeding, meer vermogen en betere prestaties.
