Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Helaas al verkocht, ik was zo dom nog lager te bieden dan zijn al lage vraagprijs. Vaak werkt dit wel, nu dus niet.
- Leeuwarden
Ik ben er niet echt rouwig om, ik vermoed dat als ik ze gekocht had, ze in de onderdelen bak waren beland. Geen zin en tijd om die filters overhoop te halen, alle kabels weer opnieuw te maken etc.
Kwam deze op een ander forum tegen, de nieuwste rage:
https://tombo-audio.com/frontend/produc ... 1003185550
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb een levende. Perfect man. Zowel demping als diffusie op wisselende plaatsen voor en tussen de speakers. En bij tijd en wijle woofer ondersteuning.
Als je het niet probeert, dan weet je het niet.
Als je het niet probeert, dan weet je het niet.
OngelofelijkWalt schreef: ↑do 06 jun 2024, 19:08Kwam deze op een ander forum tegen, de nieuwste rage:
Ja dat is wel zo, alleen die krengen zijn iets van 2500 euro per setje.
Misschien kun je je lieve dochter wat varkentjes laten kleien en die op je speakers zetten. Ik weet zeker dat het beter klinkt vanwege de warme emoties die zullen vrijkomen.
In mijn set wil ik vooral de hoogte afbeelding verder verbeteren, daarom vandaag wezen shoppen, dit eens proberen:
Nee, ik denk dat het object massa moet hebben, dit beeldje weegt aanzienlijk, en het moet glad zijn, een keukenrol zou dus zeker niet werken. De website van tombo-audio geeft wel wat hints, als je tussen de regels doorleest. Ik moet zeggen, ik ben verbaast van het effect.
Ja zeg, had het over hoogte, je zwabbert wel weer alle kanten op.Walt schreef: ↑vr 07 jun 2024, 18:56Nee, ik denk dat het object massa moet hebben, dit beeldje weegt aanzienlijk, en het moet glad zijn, een keukenrol zou dus zeker niet werken. De website van tombo-audio geeft wel wat hints, als je tussen de regels doorleest. Ik moet zeggen, ik ben verbaast van het effect.
Je moet natuurlijk niet teveel afwijken van het Tombo ontwerp, die hebben jaren R&D erin zitten, gebruik die basis!
Via een forumlid kan ik een Aurexx Crystal one overnemen. Een mini buizenversterker met 2x 3 watt echt vermogen.
Ik ga deze buizenversterker in eerste instantie gebruiken samen met het eerdere genoemde paartje Altec Lansing 8 inch coax speakertjes. De Aurexx is echter zo eenvoudig van opbouw, dat ik wellicht later wat ga upgraden qua koppel condensatoren en dergelijke.
Groetjes Walter
Ik ga deze buizenversterker in eerste instantie gebruiken samen met het eerdere genoemde paartje Altec Lansing 8 inch coax speakertjes. De Aurexx is echter zo eenvoudig van opbouw, dat ik wellicht later wat ga upgraden qua koppel condensatoren en dergelijke.
Groetjes Walter
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nooit een buizenversterker zonder belasting laten draaien he
kan je je UGT’s kosten.