Olaf's audio hoekje.
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: Olaf zijn audio set. (Ziekenhuis)
Ik zou het al heel fijn om van 20 jaren aan pijn af te geraken. Dit verandert je namelijk als mens. De vrolijke blije ik is op de achtergrond geraakt en deze ik wil ik weer terug
Dus dat wordt dan minder ranten & raven naar alles en iedereen en juist meer respect en blijheid, ik denk dat dat mijn forum bijdragen ook ten goede zou komen.
Dus wie weet krijgen we een nieuwe (oude) Olaf er voor terug
Dus dat wordt dan minder ranten & raven naar alles en iedereen en juist meer respect en blijheid, ik denk dat dat mijn forum bijdragen ook ten goede zou komen.
Dus wie weet krijgen we een nieuwe (oude) Olaf er voor terug
- Leeuwarden
Heftig Olaf… hoop dat je snel weer je dagelijkse dingen kan oppakken! Hou je taai!
Hopelijk knap je snel op! Ik ben benieuwd welke plannen je hebt met je speakers, crossover upgrade wellicht?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Goedemorgen Walt.
Het hele proces heeft gelukkig al plaats gevonden, maar in gedeeltes omdat de dingen die ik nodig had gespreid geleverd werden.
Ik had alles al in april besteld omdat ik het uiteraard voor de operatie klaar wilde hebben, ineens werdt de levering van twee spoelen nog van 25 mei naar achteren geschoven naar 6 juni. Dus ik baalde natuurlijk als een stekker, want dat zou inhouden dat ik pas aan het eind van het jaar mijn luidsprekers weer volledig zou kunnen maken.
Echter kwamen deze spoelen onverwacht afgelopen zaterdag alsnog binnen, dus ik kon nog net in het laatste weekend mijn luidsprekers helemaal klaar maken. Dus daar ben ik giga blij om
Ik zal er later wat meer over vertellen als dit weer wat makkelijker gaat.
Het hele proces heeft gelukkig al plaats gevonden, maar in gedeeltes omdat de dingen die ik nodig had gespreid geleverd werden.
Ik had alles al in april besteld omdat ik het uiteraard voor de operatie klaar wilde hebben, ineens werdt de levering van twee spoelen nog van 25 mei naar achteren geschoven naar 6 juni. Dus ik baalde natuurlijk als een stekker, want dat zou inhouden dat ik pas aan het eind van het jaar mijn luidsprekers weer volledig zou kunnen maken.
Echter kwamen deze spoelen onverwacht afgelopen zaterdag alsnog binnen, dus ik kon nog net in het laatste weekend mijn luidsprekers helemaal klaar maken. Dus daar ben ik giga blij om
Ik zal er later wat meer over vertellen als dit weer wat makkelijker gaat.
Laatst gewijzigd door Olaf Analogue op do 06 jun 2024, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: Olaf zijn audio set.
Is de heup operatie van je vrouw een recentelijke gebeurtenis?
In dat geval uiteraard sterke gewenst.
Ik hoop dat het goed gaat met haar.
Was eind november 2022, en dan wat trammelant erbij, nu dan eind 2023 als afgesloten beschouwd. Maar meestal nog wel een kruk mee voor de zekerheid.
Het opnieuw lopen en pijn vermijden wat er een beetje was, gaf feitelijk een verkeerde ontwikkeling en dat is nu de realiteit.
Het opnieuw lopen en pijn vermijden wat er een beetje was, gaf feitelijk een verkeerde ontwikkeling en dat is nu de realiteit.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Dat klinkt niet zo positief.
Ik las trouwens laatst een artikel dat heupoperaties lang niet altijd succesvol zijn.
Mijn moeder viel afgelopen mei van haar fiets af en brak daarbij haar heup, dus die heeft nu een kunstheup, echter is het altijd pijnlijk gebleven en kan ze ook niet meer zonder een rollator lopen.
Ook een stukje goed nieuws. Ik heb naast mijn bed gestaan en de eerste stapjes gezet en dat ging goed
De operatie zelf is trouwens ook uiterst succesvol verlopen, dus dat zijn hele positieve geluiden.
Ik las trouwens laatst een artikel dat heupoperaties lang niet altijd succesvol zijn.
Mijn moeder viel afgelopen mei van haar fiets af en brak daarbij haar heup, dus die heeft nu een kunstheup, echter is het altijd pijnlijk gebleven en kan ze ook niet meer zonder een rollator lopen.
Ook een stukje goed nieuws. Ik heb naast mijn bed gestaan en de eerste stapjes gezet en dat ging goed
De operatie zelf is trouwens ook uiterst succesvol verlopen, dus dat zijn hele positieve geluiden.
Dat is een behoorlijke operatie geweest Olaf en helaas ken ik dat van dichtbij. mijn vriendin heeft deze operatie ondergaan toen ze 15 was.
En toen met de revalidate lang met een gipsen corset rond gelopen.
Ik hoop voor jou dat dit nu wel beer gedaan kan worden.
Beterschap en groetjes van uit Athene.
En toen met de revalidate lang met een gipsen corset rond gelopen.
Ik hoop voor jou dat dit nu wel beer gedaan kan worden.
Beterschap en groetjes van uit Athene.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Hoi George.
De medische wetenschap gaat gelukkig met grote stappen vooruit.
Ik heb eerder een rug operatie gehad, dat was in februari 2006, toen zijn de onderste drie wervels gefixeerd.
Ondanks dat de huidige ingreep veel groter is kom ik er veel makkelijker doorheen.
In 2006 had ik veel pijn en voelde me ziek en moe. Het duurde echt wel even een paar dagen voordat ik naast mijn bed stond. En ik heb toen inderdaad ook twee maanden met een gipscorset en rollator gelopen.
Nu gaat alles veel makkelijker. Ik voelde me meteen na de operatie weer goed en stond de volgende morgen al naast mijn bed. Vandaag een stukje in de gang gelopen, zonder hulpmiddelen en ook komt er geen gipscorset, het voelt goed en ik ben zeer positief.
Ik denk dat er voor mij een nieuwe en veel prettigere levensfase in gaat.
Vandaag is de chirurg zelf ook even langs geweest en die liet weten dat het een technisch zeer geslaagde operatie is geweest.
Dus alle signalen zien er goed uit.
Ik heb eerder een rug operatie gehad, dat was in februari 2006, toen zijn de onderste drie wervels gefixeerd.
Ondanks dat de huidige ingreep veel groter is kom ik er veel makkelijker doorheen.
In 2006 had ik veel pijn en voelde me ziek en moe. Het duurde echt wel even een paar dagen voordat ik naast mijn bed stond. En ik heb toen inderdaad ook twee maanden met een gipscorset en rollator gelopen.
Nu gaat alles veel makkelijker. Ik voelde me meteen na de operatie weer goed en stond de volgende morgen al naast mijn bed. Vandaag een stukje in de gang gelopen, zonder hulpmiddelen en ook komt er geen gipscorset, het voelt goed en ik ben zeer positief.
Vandaag is de chirurg zelf ook even langs geweest en die liet weten dat het een technisch zeer geslaagde operatie is geweest.
Dat klinkt goed, wel behelpen natuurlijk ziekenhuis voer en geen mooie hifi set om naar te luisteren.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik moet zeggen dat het eten hier prima is. Daar mankeert niets aan.
De hifi zal inderdaad even moeten wachten, maar des te mooier klinkt het als ik weet thuis ben. Al zal ik in de eerste instantie niet plaats kunnen nemen op de luisterplek omdat daarvoor de bank te laag is.
Maar al met al heb ik nu alleen maar dingen om lekker naar uit te kunnen kijken.
De hifi zal inderdaad even moeten wachten, maar des te mooier klinkt het als ik weet thuis ben. Al zal ik in de eerste instantie niet plaats kunnen nemen op de luisterplek omdat daarvoor de bank te laag is.
Maar al met al heb ik nu alleen maar dingen om lekker naar uit te kunnen kijken.
Nog steeds zo'n oorschelp aan een plastic slangetje?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Tegenwoordig krijg je een plastic fantasic hoofdtelefoontje van 25 cent wat het 4 dagen uithoudt....
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Dat zul je altijd zien. Lig je in het ziekenhuis en juist dan verschijnt er een Denafrips Gaia DDC op Marktplaats.
Dat is een stap hogere DDC dan die ik heb, en die had ik wel graag willen hebben.
Helaas een volgende afwachten dus.
https://link.marktplaats.nl/m2122805249
Dat is een stap hogere DDC dan die ik heb, en die had ik wel graag willen hebben.
Helaas een volgende afwachten dus.
https://link.marktplaats.nl/m2122805249
Fijn dat de operatie zo goed is gegaan.Olaf Analogue schreef: ↑do 06 jun 2024, 17:41Hoi George.
bijzonder wat er allemaal mogelijk is tegenwoordig.
Ik had de laatste keer dat ik in het ziekenhuis lag zelf een tablet mee genomen en een goede hoofdtelefoon.
was wel beter als wat daar gangbaar was.
Beterschap en goed om te zien dat je hier aal weer aardig rond hangt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik ben inmiddels van alle slangetjes verlost en kan me dus weer vrij bewegen.
Herken het wel, ieder stapje en wijziging in de positieve zin is een verademing.
Ha Olaf, heb je al een idee wanneer ze je naar huis willen laten gaan?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Hoi Walter.
Dit staat op zondag avond om 18:00 in de planning. En als het zo blijft gaan dan gaat dat ook lukken.
Dit staat op zondag avond om 18:00 in de planning. En als het zo blijft gaan dan gaat dat ook lukken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ook bij zware ingrepen is het beleid dat je standaard (zonder complicaties) na een dag of 3 "geruimd" wordt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Dat is tegenwoordig inderdaad wel een beetje de norm. In 2006 stond er nog netjes twee weken voor, ik ging toen na een week naar huis. Nu was de planning dat ik dinsdag geopereerd zou worden en dan zondag al naar huis. (Vijf dagen)
In mijn geval zal dat waarschijnlijk ook wel goed gaan, maar ook geloof ik beslist dat er ook genoeg patiënten zijn waarvoor dat toch wel wat te snel zal zijn.
Wel is het zo dat de situatie op de dag van vertrek nog wel beoordeeld wordt, is het niet realistisch dan blijf je uiteraard nog wel wat langer
In mijn geval zal dat waarschijnlijk ook wel goed gaan, maar ook geloof ik beslist dat er ook genoeg patiënten zijn waarvoor dat toch wel wat te snel zal zijn.
Wel is het zo dat de situatie op de dag van vertrek nog wel beoordeeld wordt, is het niet realistisch dan blijf je uiteraard nog wel wat langer
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Zojuist thuis aangekomen. Ik ben kapot maar blij dat ik weer in mijn eigen huisje ben. De rest is een kwestie van tijd zeg maar.
Ik hoop dat ik aankomende nacht een gat in de nacht kan slapen, want daar ben ik wel aan toe.
Ik hoop dat ik aankomende nacht een gat in de nacht kan slapen, want daar ben ik wel aan toe.
- Leeuwarden