het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dank je wel Walt! Heb ze net opgehaald. Staan nu bij mij thuis.Walt schreef: ↑za 20 apr 2024, 16:44Zijn dit misschien de ex-BMS subwoofers van Martijn H?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... loten-kast
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Gaaf, ik ben wel nieuwsgierig wat er in zit. Volgens mij alleen het geld al waard vanwege de bouwkwaliteit.
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad. Voordat ik ging kopen al gezocht en het lijkt er op dat er een BMS 18N850 in zit.
https://www.htforum.nl/index.php?topic= ... msg2792042
Ene Martijn M. Geeft in dat draadje aan dat subs met 18N1850's de beste waren die hij ooit gehad heeft
Dus ook alleen al voor de drivers is het de moeite waard. Pakweg 600 euro per stuk als ik me niet vergis. En die kasten...hebben iets weg van het merk Kharma.
Had mooi geweest als ik een build thread gevonden had.
https://www.htforum.nl/index.php?topic= ... msg2792042
Ene Martijn M. Geeft in dat draadje aan dat subs met 18N1850's de beste waren die hij ooit gehad heeft
Dus ook alleen al voor de drivers is het de moeite waard. Pakweg 600 euro per stuk als ik me niet vergis. En die kasten...hebben iets weg van het merk Kharma.
Had mooi geweest als ik een build thread gevonden had.
Laatst gewijzigd door Bas Horneman op zo 28 apr 2024, 16:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ene Martijn M, dat is Martijn Mensink, 1 van de eigenaren van het bekende merk Dutch & Dutch, hun 8C monitor staat inmiddels in vele studio’s en woonkamers over de hele wereld. Voor zover ik het kon terugvinden inderdaad BMS 18N850 woofers.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb wat aanvullende info gehad over die Altec coaxjes, kijken of ik ze kan overnemen. Hier een filmpje dat de verkoper heeft gemaakt, ik ben gelijk verkocht, dit is old school to the max.
https://www.youtube.com/watch?feature=s ... YBgsX-CcPY
https://www.youtube.com/watch?feature=s ... YBgsX-CcPY
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... d_source=1
Lang gezocht,maar gewoon om de hoek te vinden.
Zelfs behoorlijk wat keuze!
Lang gezocht,maar gewoon om de hoek te vinden.
Zelfs behoorlijk wat keuze!
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dit forum heeft eeen +1 of Like button nodig. Fijne posts hierboven.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb laatst een doosje met diverse maten schroeven gekocht bij temu.comdre schreef: ↑za 04 mei 2024, 13:53https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... d_source=1
Lang gezocht,maar gewoon om de hoek te vinden.
Zelfs behoorlijk wat keuze!![]()
was spotgoedkoop.
en vroeger had je eigenlijk alleen die dure visaton inbus schroeven
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bauhaus heeft elk geval een hele stelling met zwarte schroeven, allerlei soorten en maten. Hornbach goed mogelijk, lang niet geweest.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik ga zo naar Bauhaus voor wat anders, zal even wat picjes maken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Volgens mij wel, ze hebben bij de vestiging waar ik geregeld kom (Wateringen) wel onlangs de hele schroeven afdeling heringericht waardoor er een hoop producten bijgekomen zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Willekeurig wat picjes gemaakt. Schroeven zijn allemaal torx.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iets minder is dat er van Bauhaus maar 3 zaken in NL zijn, 1 in Den Hoorn, 1 omgeving Almelo, en 1 bij Venlo...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Omgeving Almelo, zeg maar Hengelo
en in Groningen ook nog 1, een vestiging in alle 4 windstreken. Die in Groningen ben ik ook eens geweest, die is groter dan die hier in het dorp. Hoeven daarom geen uitgebreider assortiment te hebben, we waren daar in de drive in, die is zeker groter/uitgebreider.
