Heb ook nog een set Wharfedale denton, en dat matched vast wel.
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb een berichtje gestuurd 
Heb ook nog een set Wharfedale denton, en dat matched vast wel.
Heb ook nog een set Wharfedale denton, en dat matched vast wel.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, stel je voor dat een of andere onverlaat wat anders uit de surplus in je Dentons geklust heeft 
Overigens ben ik aardig wat "stuk getweakte/gemodificeerde" spullen tegengekomen. Zolang men de zaag of boormachine niet in e.o.a. gezet heeft, prima te herstellen. Maar ik vind het merkwaardig dat men een 50 jaar oude 33/303 liever nooit gepareerd ziet. Getuigd niet van veel ervaring. Meestal zijn daarvan de elco's na 10- 20 jaar leeggelopen en vergaan. Wordt daarmee doorgespeeld dan fikt ook de voedingsstabilisator er uit.
Overigens ben ik aardig wat "stuk getweakte/gemodificeerde" spullen tegengekomen. Zolang men de zaag of boormachine niet in e.o.a. gezet heeft, prima te herstellen. Maar ik vind het merkwaardig dat men een 50 jaar oude 33/303 liever nooit gepareerd ziet. Getuigd niet van veel ervaring. Meestal zijn daarvan de elco's na 10- 20 jaar leeggelopen en vergaan. Wordt daarmee doorgespeeld dan fikt ook de voedingsstabilisator er uit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb een keer een werkende set 33/303 bij het vuilnis gevonden
En een 303 voor 15 euro's bij de kringloop gekocht.
Veel mensen hebben geen idee wat het is.
En een 303 voor 15 euro's bij de kringloop gekocht.
Veel mensen hebben geen idee wat het is.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, geluk kun je altijd hebben. Net als mijn TD160 voor een tientje bij de kringloop. Maar daar hoefde alleen het plintje weer van vastgelijmd, nieuw riempje, deugdelijk element en opnieuw ingesteld. Geen majeure reparaties dus. Deze Quad aanbieding is gewoon een gokje. Met geluk een koopje anders veel werk en kosten 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De 303 van de kringloop ging na een half uurtje stuk.
Een klein rookpluimpje en het lampje ging uit.
Defect op marktplaats gezet en genoeg liefhebbers.
Ging voor 115 weg. En ja, de koper wist dat hij defect was.
Hij had zin in het project.
Dit was een jaar of tien geleden.
Een klein rookpluimpje en het lampje ging uit.
Defect op marktplaats gezet en genoeg liefhebbers.
Ging voor 115 weg. En ja, de koper wist dat hij defect was.
Hij had zin in het project.
Dit was een jaar of tien geleden.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2 x Hypex DS1.2 subwoofer versterker voor 80 euro
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ules-ds1-2
2x Omnes Audio BB3.01 breedbander
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... band-units
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ules-ds1-2
2x Omnes Audio BB3.01 breedbander
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... band-units
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat doe je toch in godsnaam met die speaker als de lipjes de geest geven… Wel een mooie speaker die Odin…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Haha idd ... ik denk dat het verwijderen van de units niet zachtzinnig is gedaan (beetje aan de draden trekken om ze los te krijgen) of de kast stond rechtop bij het losschroeven en dat de unit de boel heeft los getrokken (zwaartekracht).
Zal voor de werking geen invloed hebben.
Zal voor de werking geen invloed hebben.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bij "Het Goed" in Nijmegen, stonden vandaag een paar JBL lx22 met titanium tweeter https://www.hifi-wiki.de/index.php/JBL_LX_22 en een vintage paar drieweg Philips, met voor die tijd aardige drivers, oa een dome mid driver.
Resp €30,- en €20,-.. beide in goede staat
Resp €30,- en €20,-.. beide in goede staat
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb evt ook nog twee BB3.01 liggen waar ik niets mee doe.OWC schreef: ↑za 06 apr 2024, 15:482 x Hypex DS1.2 subwoofer versterker voor 80 euro
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... ules-ds1-2
2x Omnes Audio BB3.01 breedbander
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... band-units
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Iemand deze wel eens eerder gezien? https://link.marktplaats.nl/m2104310423
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klein beetje werk aan, maar dan heb je een mooi blok:
https://hifi.nl/tweedehands/10070683/Au ... DHZer.html
https://hifi.nl/tweedehands/10070683/Au ... DHZer.html
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die prijzen...
152 euro per stuk?!
26,80 per stuk?!
En ik vond XTZ speakers al goedkoop.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Het vervoer zal dan de grootste kostenpost zijn. 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Die y25080 is zo’n € 3300,- en dan zal er inderdaad nog wel een postzegel bij komen. Als het goed klinkt vind ik dat nog best meevallen…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Mocht iemand een set willen kan ik wellicht wat regelen met een vriend van me die veel handel doet met Chinese bedrijven.... Mijn kamado stond voor 5 tientjes in Nederland. 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Oh ja, duh, het is yuan en niet yen...Leeuwarden schreef: ↑do 18 apr 2024, 12:17Die y25080 is zo’n € 3300,- en dan zal er inderdaad nog wel een postzegel bij komen. Als het goed klinkt vind ik dat nog best meevallen…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
dat is niet duur,,, had je geen last van invoerrechten (douane kosten) ?
Een setje bookshelf met standaard erbij, lijkt me wel grappig om uit te testen
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zijn dit misschien de ex-BMS subwoofers van Martijn H?
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... loten-kast
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... loten-kast
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Interessant, 6.7cm doorsnede. Zoek iets kleins / breedband voor een portable speakertje. Ken de 5F niet, prijs is goed genoeg om ‘m te proberen.
