Bied hier aan ,een set GM70 trafo,s. (max 200mA)
Deze waren speciaal voor mij gemaakt bij Oganofski. hebben een extra 4 ohm aansluiting.
Het project kwam er niet van,dus ze kunnen weg.
Vraag er 350 euro voor,voor de set.
Nieuw en ongebruikt.
Liefst ophalen i.v.m. gewicht, anders excl. verzendkosten,
set GM70 SE trafo,s Oganofski
set GM70 SE trafo,s Oganofski
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: set GM70 SE trafo,s Oganofski
Ik heb aan deze man GM-70 teflon voetjes verkocht, misschien heeft hij ook interesse in je trafo's.
Re: set GM70 SE trafo,s Oganofski
De trafo,s zijn verkocht,
