Pjotr schreef: ↑ma 11 mar 2024, 16:33
Misschien Ivo even contacten hoe dat verder moet/gaat? Wellicht wordt het gratis zonder key. Maar anders iets van een forum licentie?
Volgens een ander Duits forum zal ARTA geen freeware worden;
https://www.diy-hifi-forum.eu/forum/sho ... post346972
Ik kan alleen absoluut niet de bron vinden waar dit bericht vandaan komt, dus dan kan ook een interpretatie zijn van iemand.
Beetje raar als dat wel zo is naar mijn mening.
Dit wordt dan namelijk gewoon abandonware, dus dan kun je net zo goed een licentie key weggeven.
Of gewoon wachten dat die op den duur toch wel vindbaar wordt, aangezien het abandonware is valt dat sowieso totaal in niemandsland.