Betreffende die Indel-trafo's: ik dacht direct dat het wel eens heel goed zou kunnen klinken. Ik weet niet meer bij welke versterker het was, maar daar was de ingangsimpedantie van de UGT ook niet kritisch.
Als je er tevreden over bent zijn andere UGT's niet nodig.... tenzij je dan plaatsgebrek gaat hebben
Dat heb je supersnel tot een goed resultaat gebracht!
