Walter zijn tweaks en andere fratsen
Moderator: Beheerdersteam
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Oh, die kennen jullie toevallig ook.
Is een neefje van me, en toevallig ook heel serieus met audio bezig.
Is een neefje van me, en toevallig ook heel serieus met audio bezig.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Dat werkt heel goed bij een 7.1 opzet… wel vermoeiend…pvanlingen schreef: ↑do 21 mar 2024, 14:32Walter kan beter die ringen van Cock aanschaffen.
Deze z.g. cockringen zijn erg goed voor de ultieme beleving van je audiofiele bevrediging.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Met seeooseekaapvanlingen schreef: ↑do 21 mar 2024, 14:32Walter kan beter die ringen van Cock aanschaffen.
Deze z.g. cockringen zijn erg goed voor de ultieme beleving van je audiofiele bevrediging.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ik heb bewondering voor Walt, dat hij nog zo rustig blijft bij deze waterval van ellende. Wát een negativiteit hier zeg! Of is dat humor? Ik kan er in ieder geval niet om lachen. Vreemd dat er totaal niet gemodereerd wordt.
Ik ben hier weg en verwijder mijn account.
Ik ben hier weg en verwijder mijn account.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Gelijk heb je ! Wanneer je dit niet herkend als humor heb je hier inderdaad niets te zoeken
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Ha Rene,
Ik heb hier thuis kinderen van 1 en 5 die soms volwassener overkomen dan sommige forumleden hier, best geinig.. En laat je niet wegjagen, de meeste van deze onzin posts ontstaan uit onwetendheid en dat men bijna nooit zelf iets test. Onze taak om dat zooitje hier wat bij te leren.
Groetjes Walter
Ik heb hier thuis kinderen van 1 en 5 die soms volwassener overkomen dan sommige forumleden hier, best geinig.. En laat je niet wegjagen, de meeste van deze onzin posts ontstaan uit onwetendheid en dat men bijna nooit zelf iets test. Onze taak om dat zooitje hier wat bij te leren.
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op zo 31 mar 2024, 8:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Nu ja je zoekt het nu ook niet direct in de rationele hoek Walt op zo'n tech forum kun je dan wel wat spot verwachten .
Neemt niet weg dat ik het leuk vind om te lezen
Neemt niet weg dat ik het leuk vind om te lezen
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Kinderen in de leeftijd van 1 tot 5 die al volwassen doen is eigenlijk best sneu voor ze.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Zo heb je ook volwassenen die kinderen maken maar eigenlijk nog kind zijn.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Wat ik sneu vind, is dat iedere keer zo kwasie lollig gereageerd wordt op de audio-ervaringen van Walt.
Gelukkig blijft het redelijk beschaafd, maar het iedere keer op de man spelen vind ik wel erg makkelijk,
het lijkt wel een wedstrijdje verpissen en dat is dan weer iets voor kinderen van ca. 5 jaar oud..
Verder mooi forum en veel kennis dus ik blijf het lezen en toch, humor is erg leuk maar hou het netjes.
Groet,
Rob.
Gelukkig blijft het redelijk beschaafd, maar het iedere keer op de man spelen vind ik wel erg makkelijk,
het lijkt wel een wedstrijdje verpissen en dat is dan weer iets voor kinderen van ca. 5 jaar oud..
Verder mooi forum en veel kennis dus ik blijf het lezen en toch, humor is erg leuk maar hou het netjes.
Groet,
Rob.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Laat ik het zo zeggen, Walt is een intrigant. Hoeveel berichtjes ik niet in het verleden van hem gehad over hoe wel even het spel op de wagen zou krijgen in diverse onderwerpen.
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
En dat allemaal geeft jullie een vrij briefje om zo kinderachtig te doen over de ervaringen die iemand hier deelt?
Natuurlijk snap ik dat het niet allemaal technisch te verklaren is en denk er soms ook het mijne van.
Al hou ik dat dan wel voor me zelf uit respect voor degene die zijn ervaring deelt.
Natuurlijk snap ik dat het niet allemaal technisch te verklaren is en denk er soms ook het mijne van.
Al hou ik dat dan wel voor me zelf uit respect voor degene die zijn ervaring deelt.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Goed topic dit! Eerlijk tegen elkaar zijn en je mening durven geven!
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Misschien moet er speciaal voor de liefhebbers van het onbegrepen ervaren een apart hoekje komen: "Meta-audio". En dan afgeschermd voor de andere kinderen?
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Er word nergens in de elektrotechnische wereld enige aandacht geschonken aan dit soort voodoo-kwakzalverij.
Medisch, luchtvaart, militair, scheepvaart, pro audio, automotive, industrieel, ze zien je al aankomen met kurkjes en slaolie.
Echter, in de consumer-audio lijkt het wel of de rode loper ervoor uitgerold ligt...
In dat licht bezien vind ik de bovenstaande suggestie van Pjotr hier helemaal geen gek idee.
Medisch, luchtvaart, militair, scheepvaart, pro audio, automotive, industrieel, ze zien je al aankomen met kurkjes en slaolie.
Echter, in de consumer-audio lijkt het wel of de rode loper ervoor uitgerold ligt...
In dat licht bezien vind ik de bovenstaande suggestie van Pjotr hier helemaal geen gek idee.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Walter zijn tweaks en andere fratsen
Gewoon een hoekje in de zandbak met de titel "gehakt".
