Wat kan er gebeurd zijn met deze fe103's NOS? Nooit gebruikt en 8 jaar in de doos gezeten...
Het lijkt me dat de coating van de rolrand heeft 'gelekt'....
Hechting rolrand / konus lijkt in orde.
Zou het veel invloed hebben op de t/s parameters?
Fostex fe103e NOS
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Fostex fe103e NOS
Daar lijkt het inderdaad op. Het ziet eruit alsof de rolranden nogal rijkelijk met siliconenolie ofzoiets zijn ingesmeerd, alvorens ze zijn ingepakt. Heb je ze nieuw gekocht?
Re: Fostex fe103e NOS
Nee, ik heb ze overgenomen... Vorige eigenaar heeft ze 8 jaar op de plank laten liggen, ongebruikt.
Re: Fostex fe103e NOS
Dat hebben er meer. Soms door de hele conus heen.
Een enkele keer is de rand wel los, maar dat zal hier nog wel even duren lijkt het.
Een enkele keer is de rand wel los, maar dat zal hier nog wel even duren lijkt het.
Re: Fostex fe103e NOS
Nou ja. Ik ga er maar een test mee doen. Een paartje nv2 is anders ook zo gekocht.
