woofs van ebay, tweet van forumgenoot, spoelen ook van forumgenoten, condensatoren hebben ergens in een MIG gezeten ofzo
zo.....
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: zo.....
woofs van ebay, tweet van forumgenoot, spoelen ook van forumgenoten, condensatoren hebben ergens in een MIG gezeten ofzo
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: zo.....
ondertussen veel bezig geweest met de afwerking van de defi kastjes. veel extra werk door her zachte en iets te dunne mpx (note to self: volgende keer berken mpx bij de houthandel halen), maar ik zie het maar meer leuk hobbyen
dus kastjes ietwat opdikken met fineer, vaak plamuren na een deukje, toen een laagje blanke lak alvorens de defo afwerking met 3M DI-NOC Carbon folie te doen.
Frontjes er op, units er in en toen was er dit:
dus kastjes ietwat opdikken met fineer, vaak plamuren na een deukje, toen een laagje blanke lak alvorens de defo afwerking met 3M DI-NOC Carbon folie te doen.
Frontjes er op, units er in en toen was er dit:
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
