Audio en Techniek A15-MKIII
Moderator: Beheerdersteam
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Dat heeft deze versie toch niet? Of je moet de FB loop met een heel lage F_lp als zodanig zien. Maar dan nog mag het niet dusdanig driften. Hooguit een 100mV.
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Als het deze is:
dan is IC3 de DC servo. Beetje lastig te zien zonder componentwaarden. Die staan verderop in de bouwbeschrijving.
Tjerk
Tjerk
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Tjerk. ik geef toe dat het een beetje verwarrend is, maar het betreft hier de SA-20.
Deze is iets eenvoudiger en heeft geen DC servo.
Ik had bij het eerste exemplaar iedere weerstand, transistor, en condensator gedemonteerd en doorgemeten.
Dat had ik hier nagelaten, had ik dus beter wel kunnen doen...
Van het weekend de versterkertrap uitbouwen en dan kijken of ik het kan repareren.
Deze is iets eenvoudiger en heeft geen DC servo.
Ik had bij het eerste exemplaar iedere weerstand, transistor, en condensator gedemonteerd en doorgemeten.
Dat had ik hier nagelaten, had ik dus beter wel kunnen doen...
Van het weekend de versterkertrap uitbouwen en dan kijken of ik het kan repareren.
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Ik miste al twee lateraaltjes... Ik zal wel effe verder het topic/forum doorvlooien op jacht naar het juiste schema.
Edit: dat wordt nog een dingetje:
"De volgende woorden in je zoekopdracht zijn genegeerd omdat ze te vaak voorkomen: sa 20." En dat terwijl ik daar geeneens op heb gezocht, maar op "SA-20", mèt kwootjes en streepje. Gelukkig zijn er meer zoekmachines. En inderdaad: succes!
Edit2: beetje vreemd schema. NFB alleen over de drivers, niet de eindtorren. Had ik niet zo gedaan...
Tjerk
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Lang geleden deze A20 overgenomen van een collega en allang weer doorgesluisd. Maar ik had het originele document nog in een map. Hierbij de scan ervan.
- Bijlagen
-
- AT-SA20.pdf
- (22.99 MiB) 73 keer gedownload
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Het regent schema's
Nou vooruit, voor de echte fanaten nu ook met een beschrijving er bij: viewtopic.php?p=2071804#p2071804
Re: Audio en Techniek A15-MKIII
Ja, ik weet het.
ik heb de vervelende eigenschap dat als ik ergens een paar maanden mee bezig ben, ik mijn interesse erin verlies en dan weer met iets anders verder ga.
Vaak dingen die dan ook al weer een paar jaar op de plank liggen. soort haasje over.
ik heb de vervelende eigenschap dat als ik ergens een paar maanden mee bezig ben, ik mijn interesse erin verlies en dan weer met iets anders verder ga.
Vaak dingen die dan ook al weer een paar jaar op de plank liggen. soort haasje over.
