Wat een verademing in vergelijk met dat lamme kastje, ik ben zo blij dat jullie zo hebben lopen drammen en dat ik altijd zo goed luister
Haha, nee, even zonder gekheid, jullie hebben het wel bij me aan geslingerd, en dat had ik even nodig.
Door het te benoemen ben ik wel op het net gaan kijken wat er te koop is op dat gebied.
Dit smoelt gewoon veel beter! En het is voor de versterker beter, die staat nu op een stabiele plank en krijgt alle koeling die hij nodig heeft.
Bijkomend voordeel is dat nu het tv-scherm flink naar achter is gegaan en het kastje weg is ben ik van een enorme geluidsreflector direct tussen de luidsprekers af.
Het tv-scherm en het kastje stonden op vrijwel dezelfde lijn als de voorzijden van de luidsprekers, nu zit daar een flink gat, en dat hoor je toch terug.
De kabels vanachter de televisie naar beneden moet ik nog voorzien van een mooi wit sokje, dat moet ik even kijken hoe ik dat oplos, wel had ik op voorhand gedacht aan kortere XLR kabels voor deze opstelling, maar een kabelsokje heb ik niet aan gedacht, wat dat betreft blijkt wel weer waar mijn prioriteiten liggen.
Al met al ben ik super tevreden met het resultaat, mede dankzij de meedenkers hier, dus mijn dank daarvoor.
Ik denk dat ik nu eindelijk eens een volwassen opstelling heb staan zo.