Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mijn reactie in het betreffende topic is ook weggehaald zonder mededeling of opgaaf van reden. Was een flauwe grap, min of meer bedoeld om Walt "aan te zetten".
Als dat weggehaald word snap ik gewoon de reden daarvan en ga ik er niet over lopen zeuren.
Als dat weggehaald word snap ik gewoon de reden daarvan en ga ik er niet over lopen zeuren.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik pak even bier & chips. Ik zag dat er ook al een volks tribunaal geopend was zodat je je stem uit kan brengen! Lang leve de Romeinen!
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nu is het wel genoeg geweest! Dat Henkjan je niet bevalt, was inmiddels al overduidelijk. Desondanks ga je niet schelden en beledigen als iets je niet bevalt, en doe je er niet nog paar scheppen bovenop, als je weer werd gewaarschuwd om dat niet te doen.
Het spijt me, je bent inmiddels meer dan vaak genoeg gewaarschuwd, dus hier houdt het echt op.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Wat voor ban wordt het, Mario? Een dag, week… of zelfs langer?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het houdt echt op Jan. Na een record aan tijdelijke bans, en nog steeds meer openstaande waarschuwingen dan gewoonlijk goed zijn voor een ban, zijn de opties uitgeput.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Voor wat het waard is: Sander is hier ook heel ver over de rode lijn gegaan. Ik vind het jammer maar kennelijk moet het zo zijn…
Re: Wat vinden we van 't forum?
Als sander weg moet, zullen we Hondasnl dan wel terug halen, we hebben wel wat actie nodig natuurlijk!
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dit lees ik pas nadat ik tegen de ban heb gestemd in het andere topic, dit vind ik uiteraard ook niet kunnen, dan kun je je geschillen beter via pb of telefoon uiteenzetten en zoeken naar een oplossing.SSassen schreef: ↑vr 16 feb 2024, 11:25Oh, en zodat daar geen twijfel over bestaat: ik vind Henkjan een lul met vingers, een ruggengraatloze klootzak, altijd al gevonden op basis van gedrag, dit gaat terug naar de allereerste Audio Special en de vraag of hij een artikel wilde aanleveren. Alles moest op zijn manier ipv. dat hij rekening hield met de eindredactie en de deadline bij de drukker. Dus ja, ik spreek uit ervaring.
Ik heb ook ervaringen met Henkjan, deze staan haaks op die van jou, Henkjan is namelijk een prima gast, zo zouden we er er meer moeten hebben.
Dit heeft hij in ieder geval niet verdiend.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het zou fijn zijn als we het gebeuren mbt de ban van SSassen kunnen laten rusten. Dit is voor ALLE partijen zeer vervelend om uit te voeren. Bijzonder bedankt voor jullie begrip.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Over het 'algemene luidspreker zelfbouw' forum:
Er zijn wel 9 sticky onderwerpen die altijd bovenaan de actieve topics hangen. Zou het niet een idee zijn om 1 'verzamelde sticky topics' te maken waar de meeste in geplaatst zouden kunnen worden, uitgezonderd de topics die standaard in beeld moeten zijn? Of is de algemene consensus dat juist al deze 9 stickies altijd in beeld horen te zijn?
Er zijn wel 9 sticky onderwerpen die altijd bovenaan de actieve topics hangen. Zou het niet een idee zijn om 1 'verzamelde sticky topics' te maken waar de meeste in geplaatst zouden kunnen worden, uitgezonderd de topics die standaard in beeld moeten zijn? Of is de algemene consensus dat juist al deze 9 stickies altijd in beeld horen te zijn?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het klopt wel dat meerdere sticky topics het zicht wat onttrekken op de actieve topics. Ik stelde al eens voor om ze door één actief overzichtstopic te vervangen. Mocht het idee inmiddels wat meer mensen aanspreken, dan is het niet zo'n probleem om er werk van te maken.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Goed idee, ook omdat de meeste desktop schermen steeds breder en lager worden.
Vóór dus!
Vóór dus!
Re: Wat vinden we van 't forum?
Hoe de topics in een lijst staan maakt me eigenlijk niet echt uit.
Een grotere knop met ongelezen berichten zou wel fijn. Zijn.
Met betrekking tot grote schermen, het zou fijn zijn om het op een telefoon ook leesbaar te houden.
Een grotere knop met ongelezen berichten zou wel fijn. Zijn.
Met betrekking tot grote schermen, het zou fijn zijn om het op een telefoon ook leesbaar te houden.
Re: Wat vinden we van 't forum?
De meeste kun je daarom 90 graden kantelen. No problem als het wat langer wordt
Hinderlijker is dat sommige stickies ooit eens in een opwelling vastgeplakt zijn maar eigenlijk geen verdere inhoud hebben gekregen. Weet niet af dat gebeurd is maar HJ zou het eens uitruimen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat zou ik ook wel fijn vinden, een stuk overzichtelijker.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Voor!Marp schreef: ↑do 22 feb 2024, 17:52Het klopt wel dat meerdere sticky topics het zicht wat onttrekken op de actieve topics. Ik stelde al eens voor om ze door één actief overzichtstopic te vervangen. Mocht het idee inmiddels wat meer mensen aanspreken, dan is het niet zo'n probleem om er werk van te maken.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat is een heel goed idee. Ik ben voor.Marp schreef: ↑do 22 feb 2024, 17:52Het klopt wel dat meerdere sticky topics het zicht wat onttrekken op de actieve topics. Ik stelde al eens voor om ze door één actief overzichtstopic te vervangen. Mocht het idee inmiddels wat meer mensen aanspreken, dan is het niet zo'n probleem om er werk van te maken.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is het wel zo dat heel actieve sticky onderwerpen als "Wat luister JIJ" best op hun plaats mogen blijven.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Daarvoor staat linksboven op de pagina een knopje "Snelle links". Als je daarvan gebruik maakt is dat helemaal niet nodig. Van sommige keuzes kun je desgewenst een bladwijzer in je browser maken. Ik heb dat bv voor "Nieuwe berichten" gedaan. Heb je altijd het actuele overzicht zonder dat de pagina erg lang wordt.
Stickies zijn in principe steeds weerkerende vragen en handleidingen die eigenlijk als een soort van bibliotheek fungeren of zouden moeten fungeren.
Stickies zijn in principe steeds weerkerende vragen en handleidingen die eigenlijk als een soort van bibliotheek fungeren of zouden moeten fungeren.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Zit er een beperking op het aantal apparaten waarmee je inlogt op het forum.
Ik heb gemerkt dat als ik tussendoor eens een andere machine gebruik ik op mijn telefoon opnieuw inlog en ww moet invoeren..
Kan dat aantal apparaten omhoog gebracht worden?
Ik heb gemerkt dat als ik tussendoor eens een andere machine gebruik ik op mijn telefoon opnieuw inlog en ww moet invoeren..
Kan dat aantal apparaten omhoog gebracht worden?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Even geprobeerd, maar ik heb hier 3 machines bij de hand waarmee ik kan inloggen zonder opnieuw username en passwd te hoeven invoeren. Telefoon even van Wifi gehaald, ook dan gaat het goed.
Een enkele keer moet ik ook username en passwd opnieuw invoeren, maar ben er nog achter onder welke condities dat is.
Een enkele keer moet ik ook username en passwd opnieuw invoeren, maar ben er nog achter onder welke condities dat is.
