ik dacht dit maal aan een losse speaker en het laag er iets achter.. (wellicht DSP nodig om het te laten werken wat betreft vetraging, weet ik nog niet) op deze manier zou je ... als je ruimte genoeg hebt een 2e set laag er bij kunnen zetten. als je .. luid wil
zoals gewoonlijk videos , ik hoop dat dat ok is. vind je het niks dan kijk je lekker niet maar hoop ik je te zien In Hengelo.
Deel 1 - maken van de spacers.. heraas ging dit niet geheel volgens plan.
Deel 2 - Frezen van de onderdelen voor het frame, het word een losse speaker met alleen hoog/mid maar mijn frees is niet groot genoeg dus moest ik er een beetje een puzzle van maken.
Deel 3 - Het was al laat maar wou nog wel wat doen, dus dacht ik naai vast een sok voor de speaker, en als hij past maak ik de 2e.
Deel 4 - kleine klusjes like je verf magneten en foam.
Deel 5 - kleine klusjes, voetjes en membranen
Deel 6 - Kleine update, wat ik nu aan het doen ben, meeste heb ik al eens laten zien. dus even zonder camera opnieuw en opnieuw
Deel 7 Ik kan er niks aan doen, maar ik vond het poep klinken (niet het hoog wat ik zo mooi vind) dus toch nog even op zoek naar wat het is en hoe het beter kan.
Deel 8 Ik bleef problemen houden met het gebruik van foam, dus heb dat verandert , maar er bleven nog steeds 2 dipjes over... (naja dipje...) dus toch nog maar even verder onderzoeken... Het resultaat in metingen en een liedje terwijl we naar plaatjes kijken
Deel 9 Eerste deel van de complete drivers opnieuw maken, membraam en staal
Deel 10 De 2 reeks drivers af maken.
Deel 11 De laatste dag Voor ZBA 2024 Hengelo