Gezocht: 15W/8530K00
Gezocht: 15W/8530K00
Goedemorgen,
Ik zag gisteren een klein sneetje in de rolrand van de 15W/8530K00 mid/woofer in mijn Scanspeak Miniref.
Denk dat de invloed op dit moment op de geluidskwaliteit zeer gering is maar weet niet of deze nog verder gaat inscheuren.
Is er toevallig nog iemand die nog een goed exemplaar heeft liggen just in case?
(Of zijn er nog goede ideeen hoe dit vrijwel onzichtbaar te reparen is)
Groet, Erwin
Ik zag gisteren een klein sneetje in de rolrand van de 15W/8530K00 mid/woofer in mijn Scanspeak Miniref.
Denk dat de invloed op dit moment op de geluidskwaliteit zeer gering is maar weet niet of deze nog verder gaat inscheuren.
Is er toevallig nog iemand die nog een goed exemplaar heeft liggen just in case?
(Of zijn er nog goede ideeen hoe dit vrijwel onzichtbaar te reparen is)
Groet, Erwin
Re: Gezocht: 15W/8530K00
Een foto zou handig zijn .
Foto moest ik inderdaad nog ff plaatsen. Lijkt erop dat er de buitenrand van de rolrand onder het schroefje heeft gezeten tijdens het vastdraaien en er een scheurtje in getrokken is.
Hier nog een zonder schroefje, zit inderdaad wat uitgetrokken rubber tussen.
Iemand ervaring met solutie?
Die rol randen zijn toch nog wel ergens te vinden.
Misschien, wel maar is ook nog wel een operatie, ga ik in ieder geval niet zelf doen.
Ga het even aanzien. Heeft nog geen invloed op de geluidskwaliteit volgens mij. Worden nu ook ondersteund door sub dus hoeft ook geen hele grote uitslagen te maken.
Ga het even aanzien. Heeft nog geen invloed op de geluidskwaliteit volgens mij. Worden nu ook ondersteund door sub dus hoeft ook geen hele grote uitslagen te maken.
- SSassen
- Contacteer:
Ik heb twee stuks nieuw in doos, matched pair, ongebruikt en evt. beschikbaar.
Hoi Sander, ik neem wel ff contact op via PB