Nog enkele dienstmededelingen:
- Het wijkcentrum gaat pas om 10:00 open, eerder komen heeft niet veel zin.
- Er zijn geen verlengsnoeren ed aanwezig, svp zelf meenemen voor je demo.
- De kamers zijn leeg op stoelen en tafels na, alles wat je verder nodig hebt ook svp zelf meenemen.
Ik ben vandaag nog even in het wijkcentrum geweest, alles is gereed om er een mooie dag van te maken
