MODU heatsinks geloof ik (besteld via eltim)
Primer 1 laag, maar was beter geweest met 2 lagen.. zwart is pas 1 laag en moet nog wel een laag bij. Kon alleen niet wachten om te kijken hoe het er uit zou zien
Moderator: Beheerdersteam
MODU heatsinks geloof ik (besteld via eltim)
Primer 1 laag, maar was beter geweest met 2 lagen.. zwart is pas 1 laag en moet nog wel een laag bij. Kon alleen niet wachten om te kijken hoe het er uit zou zien
Dat is maar zeer de vraag. Volgens mij stond op tweakers een topic dat geverfde radiatoren (die je huis verwarmen) juist beter hun warmte afgeven dan ongeverfde blank stalen radiatoren.
Ik overweeg om te gaan, en als dat lukt neem ik ook mijn 'portable PA systeem' op accu mee
Het is bijzonder lastig om die brom weg te krijgen als je met 1 trafo beide versterkers parallel voedt. Je blijft dan overspraak houden t.g.v. de laadstromen van de elco's via de GND verbinding. Wat gebeurt er als je 1 versterker helemaal loskoppelt? Heb je dan nog die brom in de andere?
Eehm liever niet nog een apparaat erbij op de plank.
Dank voor het meedenken Pjotr. niet heel bemoedigend, maar wel realistisch, dan weet ik waar ik aan toe benHet is bijzonder lastig om die brom weg te krijgen als je met 1 trafo beide versterkers parallel voedt. Je blijft dan overspraak houden t.g.v. de laadstromen van de elco's via de GND verbinding. Wat gebeurt er als je 1 versterker helemaal loskoppelt? Heb je dan nog die brom in de andere?
Ik ben zelf niet heel gecharmeerd van gewoon een volumepotmeter op de ingang van een eindversterker. Het geluid slaat een beetje dood en dat is jammer om je eindversterker zo tekort te doen. Maar nogmaals, dat is mijn mening gebaseerd op een beetje ervaring…
Meten is weten!
Als hij niet in het tv meubel staat, beide kanten even warm en rond de 45'C. Achterkant van het tv meubel ga ik open werken voor betere lucht doorstroom/koeling