Afkortzaag
Moderator: Beheerdersteam
Re: Afkortzaag
Met wat zoeken zijn ze voor minder ook te vinden bij Amazon zonder al dat aansluitmateriaal wat je zelf ook al hebt liggen.
Zie net dat ik de garantie tot 5 jaar uitgebreid heb door bij makita te registreren, heb er gelijk maar een melding van gedaan.
Jammer dat het niet is opgelost met de geleiders maar hoop dat de garantie uitkomst kan bieden.
Nou Makita Nederland wijst de boel al af omdat de webshop ze via Makita België inkoopt, affijn hij staat toch in mijn mijn account en dat is internationaal? Nou nee - Dus maar een mail naar Makita België...
Dat zal best, maar voorlopig was de machine gewoon geregistreerd en heb ik een geldig garantiecertificaat...
Bekend verhaal inderdaad.
Zeker als je de machine in Nederland gekocht is,blijft het vreemd.
Zeker als je de machine in Nederland gekocht is,blijft het vreemd.
Dan moet je toch terug naar de plek waar je hem gekocht hebt.
Zij moeten de garantie verlenen.
Het kan zijn dat ze de garantie door de fabrikant laten oplossen maar dan zullen ze je wel naar de juiste importeur moeten doorzetten.
Lijkt er dus op dat je daar heen moet voor de garantie.
Zij moeten de garantie verlenen.
Het kan zijn dat ze de garantie door de fabrikant laten oplossen maar dan zullen ze je wel naar de juiste importeur moeten doorzetten.
Lijkt er dus op dat je daar heen moet voor de garantie.
Nou Makita opgestuurd en ik kreeg hem net zo ingepakt dat postnl hem mee wou nemen, nou hoop ik dat ze hem daar in 3 stukken aanleveren dan krijg ik een nieuwe
Ondertussen een ouwe LS1040 op de kop getikt en daar vandaag een Ecotools 255mm blad in gezet, zaagt recht, splintervrij, helemaal goed
Ondertussen een ouwe LS1040 op de kop getikt en daar vandaag een Ecotools 255mm blad in gezet, zaagt recht, splintervrij, helemaal goed
ecotools heeft over het algemeen sowieso fijn en betaalbaar gereedschap. Ik hoop het ook voor je Joram, wie weet raakt de zaag ernstig gewond onderweg haha