Ik heb een philips cd speler 930 gekocht. ik heb het volgende kleine probleem, op mijn DAC heb ik I2S, RCA en Optisch Digitaal in.
Mijn streamer en speler beide aansluiten met RCA s/pdif gaat dus niet. Toslink wil niet gebruiken.
Ik zit er dus aan te denken om op de CD speler een I2S uitgang te maken.
Is dit een Heksenwerk? Ik heb het idee dat het signaal eenvoudig van de lasereenheid te halen is?
Of is er een makkelijker oplossing?
alvast bedankt,
jerolee
