11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
De honden zullen elkaar zeker waarderen, maar ik twijfel of dat ook voor de andere gasten geldt. Die van mij is weliswaar drie, maar nog steeds 100% pup in d'r kokosnoot, en die van jou zal op dit moment ook wel "peak naughty" zijn.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Nee, ik heb geen voorkeur voor een bepaalde kamer, maar het zou wel leuk zijn als er in de kamer een paar buizenversterkers voorhanden zijn. Er zit een uitgebreide impedantiecorrectie in, die de impedantie vrijwel helemaal platslaat rond het overnamepunt, dus dat zou heel goed moeten gaan.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Wie kan een buizenversterker meenemen om Kyra op aan te sluiten?
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Kan ik meenemen indien nodig.
Laat maar weten
Laat maar weten
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Welke is dat Ton? Mijn GU50PP staat bij een vriend, zou ook nog kunnen.
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Wil je die meenemen? Zet ik 'm bij je lijstje. Nou ik je toch spreek, kom je naast je luidsprekers voor je demo ook met een versterker en weergever?
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Naast mijn luidsprekers neem ik oom een NAD C368 + C268 mee als versterker, die heeft een ingebouwde Bluesound module.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Geweldig, ik ben dit jaar weer van de partij en neem mee de 2A3 buizenversterker, de 300B en de Contach speakers die aangepast zijn.
Ook wil ik de speakers nogmaals laten doorfluiten, om te zien of het probleem is opgelost.
Ook wil ik de speakers nogmaals laten doorfluiten, om te zien of het probleem is opgelost.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ok, dan neem ik ook weer de meetset mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Gaaf dat je weer van de partij bent Peter! Welkom uiteraard. Heb je voorkeur voor een kamer?
Mooi dat je weer wilt meten Jurgen, hoop dat de gymzaal eronder dit keer wat stiller is
Stefan heeft ook aangeboden te willen meten, mogelijk dat jullie samen wat kunnen doen? Ik houd in elk geval kamer 6 ervoor vrij, die is in elk geval ruim, zit aan het eind van de gang en heeft het minst last van overspraak. Ja de gymzaal misschien dan 
Mooi dat je weer wilt meten Jurgen, hoop dat de gymzaal eronder dit keer wat stiller is
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
volgens mij zat ik vorige keer in kamer 3 of 4, Jurgen wilde nog buizenversterkers gebruiken begreep ik? Zou evt. samen kunnen als hij wil.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ja lijkt me een goed plan, zal tegen die tijd het zo inplannen dat jullie bij elkaar staan. Neem aan dat Jurgen het daar ook in kan vinden.
We maken er weer een mooie dag van
We maken er weer een mooie dag van
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
in een gymzaal kan je mooi laag gated metingen doen 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Als er niet met een basketbal wordt geploft
dacht dat dat het vorig jaar was.
@Peter, het was kamer 4:
@Peter, het was kamer 4:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik ga kijken of ik er ook weer bij kan zijn met m'n Karlson's, afgelopen keer moest ik helaas het strijdtoneel verlaten vanwege lekkage thuis. Inmiddels zijn ze verbeterd met wat meer mid, ben benieuwd wat de critici ervan vinden!Barry2001 schreef: ↑za 25 nov 2023, 13:06Deelnemers:
pappaleo
douwebakker
VintageHarry
rjmulder
beijert Of ik wat meeneem valt te bezien. Dat weet ik pas wanneer ik de avond van tevoren iets in elkaar gefreubeld heb, zo blijkt uit de praktijk.
Al heb ik altijd een woofer die meekan ter ondersteuning
hannesie
satefan Ik ben er denk ik wel bij. Ik ben eens van plan om niets mee te nemen. Maar wellicht dat ik de metingen wel wil doen als daar animo voor is.
Henkjan of en zo ja wat ik meeneem volgt later
Kappa7 Ik wil de Pure DSD DAC wel mee nemen maar geen set.
Dus als iemand nog een set heeft maar geen bron dan kan ik die wel verzorgen.
dre
Tomenkobus
TabCam
tonvandeacker Ik neem mee dezelfde set als in Harderwijk echter voorzien van een compacte behuizing met passieve radiator (Seas NX18 en R2604). De 2e set is een Scamo15 in een kleine behuizing ook met Passieve radiator.
Als laatste de Next Monitor (Seas L16 en DXT). Graag in kamer 5 net zoals afgelopen jaar als dit mogelijk is. Mag de hele middag als je de plek er voor hebt. Audio Nirvana 6V6 buizenversterker.
WrineX staat in de agenda ! , weet niet nog niet of ik iets heb om mee te nemen. maar duurt nog even
timpert Leuk, ik kom ook. Ik neem Kyra mee. De luidspreker, niet de hond.
Naast mijn luidsprekers neem ik ook een NAD C368 + C268 mee als versterker, die heeft een ingebouwde Bluesound module.
Ok, dan neem ik ook weer de meetset mee.
peterl Geweldig, ik ben dit jaar weer van de partij en neem mee de 2A3 buizenversterker, de 300B en de Contach speakers die aangepast zijn.
Ook wil ik de speakers nogmaals laten doorfluiten, om te zien of het probleem is opgelost.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Dat dacht ik eerst ook, maar het bleek een bug te zijn in de versie van ARTA die ik vorig jaar op mijn laptop had staan. Daardoor kwam er soms een willekeurige offset in de impulsrespons te staan. Kort na het evenement is een versie uitgebracht waarin die bug gefikst is, en sindsdien heb ik het probleem nooit meer gezien.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
We gaan gewoon voor de herkansing Bert, ik zet je erbij, welkom!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik zet hem in de agenda. Als ik het voor elkaar krijg om iets nieuws spelend te hebben (kans is het grootste dat dit de Liionidas met actieve aansturing is) dan zou ik misschien wel wat mee nemen. Anders kan ik eventueel nog een bron,dac,purifi meenemen als er iemand is die daar behoefte aan heeft.
