Dag beste forumleden, collega knutselaars, boeren en buitenlui,
Ik heb nu al een aantal keer de vraag gekregen of ik weer eens een nette transistor eindversterker wil ontwerpen, bij voorkeur met een MOSFET eindtrap, zelfs de term 'lateraal' is al gevallen. Nu wil ik daar best wat tijd voor opzij zetten, ik bedoel de hele dag op X/Twitter of dat websurfen met één hand gaat ook vervel(l)en. Alleen wilde ik er dan een nostalgische draai aan geven door in de ingangstrap een dubbeltriode te gebruiken, dat gaat prima en geeft toch net even wat meer schwung.
Is daar interesse voor? Zo ja, dan duik ik daar binnenkort eens in. Suggesties en naaktfoto's mogen zoals gewoonlijk via PM.
Animocheck - Hybride eindversterker?
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Animocheck - Hybride eindversterker?
Ik verzuip onderhand in de zelfbouw eindversterkers.
Zou liever Sanders visie op een zelfbouw-DAC eens willen zien.
Aan de andere kant, tussen het buizen, hypex en chipamp geweld is er vrijwel niemand hier meer die een transistor versterker bouwt, dus kom maar op.
En, ja, in de eerste regel van je bericht is inderdaad iets aangepast ten opzichte van vanmiddag.
Zou liever Sanders visie op een zelfbouw-DAC eens willen zien.
Aan de andere kant, tussen het buizen, hypex en chipamp geweld is er vrijwel niemand hier meer die een transistor versterker bouwt, dus kom maar op.
En, ja, in de eerste regel van je bericht is inderdaad iets aangepast ten opzichte van vanmiddag.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Animocheck - Hybride eindversterker?
Hoi Sander, heb je er nog wel zin in om door te gaan met zo’n Hybride eindversterker?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Animocheck - Hybride eindversterker?
Nee, gezien het gedrag van de moderatie op dit forum niet, maar ik laat mij daar niet door ontmoedigen, sommige mensen hebben nu eenmaal totalitaire trekjes. Ik heb zojuist dit topic aangemaakt:douwebakker schreef: ↑do 30 nov 2023, 14:20Hoi Sander, heb je er nog wel zin in om door te gaan met zo’n Hybride eindversterker?
LaTube - Een hybride eindversterker
viewtopic.php?t=31862
