Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

Ik haak af trouwens, zaterdag al genoeg gedoe om twee paarden binnen te krijgen met al die blubbertroep. Verder kan ik niets qua gading vinden in de Line Up.
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

Chocomel schreef: do 16 nov 2023, 18:33
Zaterdag ben ik er ook graag bij.
Welkom !
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

ds23man schreef: do 16 nov 2023, 19:37
Ik haak af trouwens, zaterdag al genoeg gedoe om twee paarden binnen te krijgen met al die blubbertroep. Verder kan ik niets qua gading vinden in de Line Up.
Jammer. Wellicht volgend jaar...... :proost:
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door hennus »

Neem nog een setje Bert Doppenberg speakers mee voor als er nog ruimte over is.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door ds23man »

:foto: :foto:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door HoMeR »

:foto:
IMG_20231118_111244.jpg
IMG_20231118_111252.jpg
IMG_20231118_111318.jpg
IMG_20231118_111331.jpg
IMG_20231118_111328.jpg
De eerste foto's.......
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Pjotr »

Dat ziet er wel weer heel smakelijk uit! O:)
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door AatV »

Dat valt inderdaad niet tegen!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Walt »

Geweldig die 80 cm woofer!
MMBoshoven
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door MMBoshoven »

Leuk om eens te zien en mensen te ontmoeten met dezelfde afwijking. Mooie bouwwerken hoor.
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door hennus »

Nog wat foto's
Bijlagen
20231118_153311.jpg
20231118_145939.jpg
20231118_145459.jpg
20231118_112349.jpg
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door hennus »

Was goed voor elkaar. Dank HoMeR en Ynze!
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Mauwie »

Bedankt voor de organisatie. Het was een mooi dagje zo met veel luister indrukken. Tof om erbij te zijn geweest! Ze staan weer netjes thuis op hun plek.
Bijlagen
IMG20231118173745.jpg
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door AatV »

Wat is die gestapelde Meccano constructie ?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Ynze
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 26 dec 2016, 17:56

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Ynze »

Nu ik weer thuis ben mis ik iets: Het voedingsblokje (adapter, hoe noem je zo'n ding) voor mijn Cambridge Audio DAC.

Heeft iemand een voedingsblokje teveel ingepakt? De Cambridge DAC heeft een rare maat stekkertje, dus het blokje zou op moeten vallen.

Als je 'm hebt, stuur even een berichtje: 06 xxxxxx

Dank alvast, en dank voor de leuke dag!

Groet,

Ynzer
Laatst gewijzigd door Henkjan op za 18 nov 2023, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: telefoonnr verwijderd
Mauwie
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 24 jan 2021, 10:50

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Mauwie »

Nog wat foto's voor de mensen die het gemist hebben.
Bijlagen
IMG20231118132115.jpg
IMG20231118112846.jpg
IMG20231118111139.jpg
IMG20231118111130.jpg
IMG20231118111127.jpg
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Heren, bedankt voor de prima organisatie en leuke presentaties.
Het was weer het ouderwets Noordelijk sfeertje.
Laatst gewijzigd door richard op za 18 nov 2023, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Pjotr »

Hmm, dat laatste kan van alles betekenen voor niet Noorderlingen :lol: Maarreh leuke foto's, beslist!
hennus
Berichten: 30
Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door hennus »

AatV schreef: za 18 nov 2023, 17:41
Wat is die gestapelde Meccano constructie ?

groet,
Aat
De versterker van Ynze met een omhulsel uit de bouwmarkt. Mooi opgebouwd met verdiepingen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Wowly »

Nou, dat zag er weer mooi uitzeg!!!
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door beijert »

Walt schreef: za 18 nov 2023, 12:51
Geweldig die 80 cm woofer!
Ja, dat is een machtig ding. Èn ruimtebesparend vanwege zijn grote oppervlak.

Al denk ik er wel aan om afscheid te nemen. Deze moet je namelijk ruim onder de 100 hertz toepassen, en ik heb een stukje meer nodog wanneer ik mijn hoorns ga toepassen.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Walt »

Wellicht een leuke aanvulling voor het laag in mijn 12m2 kamertje…
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door Chocomel »

De PA-luidsprekers waren voor mij de grootste verrassing. Ik heb nog nooit een piëzo zo goed horen klinken, de schelheid was bijna helemaal weg. En van welke droge (rook)worst hebben we nu mogen genieten? :?:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

Chocomel schreef: do 23 nov 2023, 20:06
En van welke droge (rook)worst hebben we nu mogen genieten? :?:
Dat was de droge worst van Spijkerman uit Akkrum.
https://slagerijspijkerman.nl/
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023

Bericht door richard »

De LS50 met MarkAudio deed me denken dat Youtube me de laatste tijd de Sibelius behoorlijk onder de aandacht brengt:


Lijkt me ook wel redelijk na te bouwen met een Alpair 10M.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”