Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Ik haak af trouwens, zaterdag al genoeg gedoe om twee paarden binnen te krijgen met al die blubbertroep. Verder kan ik niets qua gading vinden in de Line Up.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Neem nog een setje Bert Doppenberg speakers mee voor als er nog ruimte over is.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Dat ziet er wel weer heel smakelijk uit! 
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Dat valt inderdaad niet tegen!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Geweldig die 80 cm woofer!
-
MMBoshoven
- Berichten: 7
- Lid geworden op: ma 06 nov 2023, 10:05
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Leuk om eens te zien en mensen te ontmoeten met dezelfde afwijking. Mooie bouwwerken hoor.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Was goed voor elkaar. Dank HoMeR en Ynze!
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Bedankt voor de organisatie. Het was een mooi dagje zo met veel luister indrukken. Tof om erbij te zijn geweest! Ze staan weer netjes thuis op hun plek.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Wat is die gestapelde Meccano constructie ?
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Nu ik weer thuis ben mis ik iets: Het voedingsblokje (adapter, hoe noem je zo'n ding) voor mijn Cambridge Audio DAC.
Heeft iemand een voedingsblokje teveel ingepakt? De Cambridge DAC heeft een rare maat stekkertje, dus het blokje zou op moeten vallen.
Als je 'm hebt, stuur even een berichtje: 06 xxxxxx
Dank alvast, en dank voor de leuke dag!
Groet,
Ynzer
Heeft iemand een voedingsblokje teveel ingepakt? De Cambridge DAC heeft een rare maat stekkertje, dus het blokje zou op moeten vallen.
Als je 'm hebt, stuur even een berichtje: 06 xxxxxx
Dank alvast, en dank voor de leuke dag!
Groet,
Ynzer
Laatst gewijzigd door Henkjan op za 18 nov 2023, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: telefoonnr verwijderd
Reden: telefoonnr verwijderd
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Nog wat foto's voor de mensen die het gemist hebben.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Heren, bedankt voor de prima organisatie en leuke presentaties.
Het was weer het ouderwets Noordelijk sfeertje.
Het was weer het ouderwets Noordelijk sfeertje.
Laatst gewijzigd door richard op za 18 nov 2023, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Hmm, dat laatste kan van alles betekenen voor niet Noorderlingen
Maarreh leuke foto's, beslist!
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Nou, dat zag er weer mooi uitzeg!!!
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Ja, dat is een machtig ding. Èn ruimtebesparend vanwege zijn grote oppervlak.
Al denk ik er wel aan om afscheid te nemen. Deze moet je namelijk ruim onder de 100 hertz toepassen, en ik heb een stukje meer nodog wanneer ik mijn hoorns ga toepassen.
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Wellicht een leuke aanvulling voor het laag in mijn 12m2 kamertje…
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
De PA-luidsprekers waren voor mij de grootste verrassing. Ik heb nog nooit een piëzo zo goed horen klinken, de schelheid was bijna helemaal weg. En van welke droge (rook)worst hebben we nu mogen genieten? 
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Re: Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
De LS50 met MarkAudio deed me denken dat Youtube me de laatste tijd de Sibelius behoorlijk onder de aandacht brengt:
Lijkt me ook wel redelijk na te bouwen met een Alpair 10M.
Lijkt me ook wel redelijk na te bouwen met een Alpair 10M.
