Hallo forummers,
Ik ben in het bezit van 2 geweldige luidspreker sets van Magnat te weten de Sigma 800 en de MSP 180.
Nu is het zo dat beide modellen een soort acryl bovenplaat hebben en daar zitten een aantal kleine krasjes op, bij de MSP 180 meer dan de Sigma 800.
Heeft er hier iemand ervaring hoe deze weg te werken? Ik dacht zelf aan polijsten maar dan de vraag waarmee.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Marcel
Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
Zoek eens op youtube naar herstellen van dustcap op een draaitafel. Daar zie je hoe je kunststof kunt polijsten. Mijn recept is eerst commandant, dan jif, dan tandpasta. andere mensen zweren dan weer bij Brasso of autopolisijstspul.
Re: Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
John heeft al veel middeltjes genoemd. Zelf met fijne krasjes goede ervaring met tandpasta en brasso. Wel zorgen voor goede schone doeken. Goed uitgewassen en versleten katoenen vaatdoekjes bijvoorbeeld.
Re: Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
Eest maar eens beginnen met het weg schuren van de krasjes. Daarna pas aan het polijsten beginnen.
Re: Magnat bovenplaat speakers, zwart met krasjes.
Hoe diep zijn de krassen die er uit moeten??
Ik verwacht overigens dat je met 800 of 1000 al een goed begin hebt.
En wel nat schuren anders loopt het snel vol.
Ik verwacht overigens dat je met 800 of 1000 al een goed begin hebt.
En wel nat schuren anders loopt het snel vol.
