het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Van de zelfde verkoper.
Set SB23NRXS45-8 €135
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set sb12mnrx25-4 €65 2 paar beschikbaar
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set Davis Acoustics 13MP5 RGR €95
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set 300b buizen van Full music €300
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 00b-buizen
In de categorie Keuken Potten & Pannen....
Set Seas CA22RNY H1471-08 €140
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-in ... 42522-seas
Set SB23NRXS45-8 €135
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set sb12mnrx25-4 €65 2 paar beschikbaar
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set Davis Acoustics 13MP5 RGR €95
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set 300b buizen van Full music €300
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 00b-buizen
In de categorie Keuken Potten & Pannen....
Set Seas CA22RNY H1471-08 €140
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-in ... 42522-seas
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, je kunt er wel chips in serveren maar koken?
Wel mooie drivers!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb er ook nog zo een staan, je mag 'm van me hebben als je wil. Kap ontbreekt...
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat jij je kan inhouden?Douwe84 schreef: ↑vr 27 okt 2023, 17:48Van de zelfde verkoper.
Set SB23NRXS45-8 €135
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set sb12mnrx25-4 €65 2 paar beschikbaar
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set Davis Acoustics 13MP5 RGR €95
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -acoustics
Set 300b buizen van Full music €300
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 00b-buizen
In de categorie Keuken Potten & Pannen....
Set Seas CA22RNY H1471-08 €140
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-in ... 42522-seas
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2 Zelfbouw luidsprekers
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m2008825960 ... ialbuttons
Grappig maar of het ook klinkt
€ 200,00
https://link.marktplaats.nl/m2008825960 ... ialbuttons
Grappig maar of het ook klinkt
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
“Ze gaan alleen weg omdat ik zelf weer nieuwe ga maken.”
Was getekend: Merel
Jongens, het zal toch niet…. Is there a lady in the house?
Was getekend: Merel
Jongens, het zal toch niet…. Is there a lady in the house?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je naar de andere advertentie van de verkoper(ster) kijkt is dit zeker mogelijk 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Er heeft ooit eens een artikel van JvdSluis in de A&T gestaan over een dame die de pijpluidspreker ging bouwen.
Ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan echt.
Ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan echt.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... 1-koop-125
Partij audio ( vandaag in 1 koop € 125 ! )
Locatie: Rinsumageast
Voor de liefhebber / handelaar vandaag op te halen voor € 125,-
Kleine partij audio:
2x dynavox zuilen
1x actieve dubbel 10 inch subwoofer
1x actieve visaton subwoofer ( TIW 250 )
1x pioneer midi set met speakers
1x panasonic lcd tv 37"
Partij audio ( vandaag in 1 koop € 125 ! )
Locatie: Rinsumageast
Voor de liefhebber / handelaar vandaag op te halen voor € 125,-
Kleine partij audio:
2x dynavox zuilen
1x actieve dubbel 10 inch subwoofer
1x actieve visaton subwoofer ( TIW 250 )
1x pioneer midi set met speakers
1x panasonic lcd tv 37"
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Neutrik RCA Chassisdelen in de uitverkoop bij Bax :
https://www.bax-shop.nl/rca-/-tulp/neut ... tails.html
https://www.bax-shop.nl/rca-/-tulp/neut ... tails.html
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt. alsof dat voor de verbinding wat uitmaakt...
Ik heb er 12 besteld voor mijn nog te bouwen opamp voorversterker.
viewtopic.php?t=31642
Ik heb er 12 besteld voor mijn nog te bouwen opamp voorversterker.
viewtopic.php?t=31642
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Zou dit dan nog wat zijn?
https://www.bax-shop.nl/overige-luidspr ... oor-xp1000
Hypex UCD oem 250 lp, de prijs is wel onduidelijk, op de hoofpagina 4,95 euro, maar bij aanklikken staat er informeer naar prijs..?
https://www.bax-shop.nl/overige-luidspr ... oor-xp1000
Hypex UCD oem 250 lp, de prijs is wel onduidelijk, op de hoofpagina 4,95 euro, maar bij aanklikken staat er informeer naar prijs..?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Niet te reserveren iig, ik kan ff bellenWalt schreef: ↑vr 03 nov 2023, 8:55Zou dit dan nog wat zijn?
https://www.bax-shop.nl/overige-luidspr ... oor-xp1000
Hypex UCD oem 250 lp, de prijs is wel onduidelijk, op de hoofpagina 4,95 euro, maar bij aanklikken staat er informeer naar prijs..?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuk voor als je AS2.100 overleden is. Zelfde maat UcD OEM-module. 4.95 is wel bijna -95% van de originele prijs 
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 03 nov 2023, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Bestel dan ook een setje voor mij als je wil...
