Hypex Nilai Class D technology
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Nilai Class D technology
Dat wilde ik ook net vragen.
De planten is waarschijnlijk de relatieve luchtvochtigheid in huis.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Klinkt he-le-maal nergens naar ...
Re: Hypex Nilai Class D technology
Zier er keurig netjes uit.
Maar had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht van jou.
Maar had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht van jou.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Dankjewel Ray, ik probeer er altijd de nodige tijd en aandacht in te steken.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Hypex Nilai Class D technology
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Ja, klinkt he-le-maal nergens naar ...mooi gemaakt, al naar geluisterd in je systeem?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Hij ziet er indrukwekkender uit dan hij klinkt, het is een halve kerstboom met zo'n 20 LEDs.
Re: Hypex Nilai Class D technology
Hallo FR_Aad,
Helemaal mee eens, ik luister er nu al een half jaar met veel plezier naar.
De aanslagen op de piano, het uitklinken ervan..., de grote trom en de pauk, de aanslag en het natrillen van de membranen, stemmen....
Het is iedere keer weer bijzonder om te horen hoeveel detailinformatie er is en dat dan via een versterker die helemaal niet opvalt.
Het is stil en dan plotseling een gerommel verdwijnend naar de verte en door een grote ruimte na-echoot, nooit eerder zo ervaren (Viaticum van Esbjorn Svensson).
Groet,
Rob Fens.
Helemaal mee eens, ik luister er nu al een half jaar met veel plezier naar.
De aanslagen op de piano, het uitklinken ervan..., de grote trom en de pauk, de aanslag en het natrillen van de membranen, stemmen....
Het is iedere keer weer bijzonder om te horen hoeveel detailinformatie er is en dat dan via een versterker die helemaal niet opvalt.
Het is stil en dan plotseling een gerommel verdwijnend naar de verte en door een grote ruimte na-echoot, nooit eerder zo ervaren (Viaticum van Esbjorn Svensson).
Groet,
Rob Fens.
Re: Hypex Nilai Class D technology
Naja, ik neem aan dat er (ironisch omschreven) bedoeld werd dat de versterker geen “eigen klank” heeft en mijn vraag was dan ook ironisch bedoeld.
Niet te serieus hè …
Als je weet hoe appeltaart smaakt, en de smaak van cheesecake kent, en vervolgens een schwarzwalder kirschentorte proeft kan je van die laatste net zo goed zeggen dat hij nergens naar smaakt, want hij smaakt niet als je bekende referentie. Daarnee is nog niet gezegd dat schwarzwalder kirschentorte helemaal geen smaak heeft.
Niet te serieus hè …
Als je weet hoe appeltaart smaakt, en de smaak van cheesecake kent, en vervolgens een schwarzwalder kirschentorte proeft kan je van die laatste net zo goed zeggen dat hij nergens naar smaakt, want hij smaakt niet als je bekende referentie. Daarnee is nog niet gezegd dat schwarzwalder kirschentorte helemaal geen smaak heeft.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Nu we het er toch over hebben, iemand een foolproof recept voor appeltaart?
Re: Hypex Nilai Class D technology
Voor zover ik kan nagaan zitten er geen oma's op het forum Sander.
Maar ik dacht dat nu juist een inherent foolproof baksel is. Je hoeft alleen even op te letten dat ie niet te wit blijft of te zwart wordt
Maar ik dacht dat nu juist een inherent foolproof baksel is. Je hoeft alleen even op te letten dat ie niet te wit blijft of te zwart wordt
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Hypex Nilai Class D technology
Ik ben geen keukenprinses Peter, sorry als ik je nu teleurstel.
