KT77 uitdagingen
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: KT77 uitdagingen
Die twee linker eindbuizen staan flink te blozen, daar is dus iets niet in de haak met de ruststroominstelling.
Check ook eens de solderingen op die print, de meeste glimmen heel mooi, maar ik zie ook een paar heel doffe verbindingen.
Check ook eens de solderingen op die print, de meeste glimmen heel mooi, maar ik zie ook een paar heel doffe verbindingen.
Re: KT77 uitdagingen
Dat is de grap nou juist, hij heeft 2 uur staan draaien met de nieuwe buizen, tot de ruststroom keurig op de goeie waarde bleef, maar eenmaal in bedrijf gebeurd er na een uur dit...ik heb het idee dat er een weerstand niet stabiel is onder belasting oid.
Kan het niet aangesloten zijn van de 4 Ohm tap van de UGT hier nog invloed op hebben? Eerder al een opmerking over gemaakt dat als ie nu vermogen moet leveren de versterker misschien een lagere impedantie ziet dan wenselijk...
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: KT77 uitdagingen
Het lijkt mij dat er wat staat te oscilleren. hang een een scoop op de uitgang.
Re: KT77 uitdagingen
Komt goeddouwebakker schreef: ↑ma 16 jan 2023, 10:34Het lijkt mij dat er wat staat te oscilleren. hang een een scoop op de uitgang.
Re: KT77 uitdagingen
Die is afgeregeld maar wacht nog op een kans om te schitteren, daarvoor moet er eigenlijk nog wat ruimte op de plank gemaakt worden...
Re: KT77 uitdagingen
Voordeel is wel dat er zondag een lang liggend project van een klant van de werkbank verdwijnt, dan heb ik wat meer ruimte...
Re: KT77 uitdagingen
Troostje ik heb ook weinig zin , moet eerst battery opladen
En wat anders doen , het begon echt op werk te lijken
En wat anders doen , het begon echt op werk te lijken
Re: KT77 uitdagingen
Heb eigenlijk geen zin om heel veel aan de print te gaan sjouwen, mooie kast bouwen en daarin opnieuw beginnen lijkt me beter, als ie in orde is klinkt ie erg goed.
Re: KT77 uitdagingen
Durf niks te zeggen , het heeft eigenlijk nooit goed gewerkt begreep ik
En een fout eruit halen op een print is ook niet mijn sterkste kant
En een fout eruit halen op een print is ook niet mijn sterkste kant
Re: KT77 uitdagingen
Ja daar heb je een punt, ik heb het originele topic doorgelezen en daar had hij er ook al last mee, maar het meten op een print waar meer dan 400V DC over loopt is niet fijn, heb al een keer wat aangetikt
zonder gevolgen maar toch...zit te zoeken naar een mooie Audio Research eindbak voor bij de SP6B 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: KT77 uitdagingen
Dat was ie zeker, maar daar zat ook nog wat werk aan.

Dat hangt er vanaf, een beetje zelfbouw project loopt ook al aardig in de kosten qua onderdelen...en tijd
Re: KT77 uitdagingen
Ja onderdelen zijn niet goedkoper geworden
Deze week alleen alum vergeleken met 2020 bijna 2 x duurder geworden
De Buizen weet ik dat ze ook veel duurder geworden zijn naar mn gevoel
Maar heb geen bonnetje meer van 2020 ervan
Deze week alleen alum vergeleken met 2020 bijna 2 x duurder geworden
De Buizen weet ik dat ze ook veel duurder geworden zijn naar mn gevoel
Maar heb geen bonnetje meer van 2020 ervan
