Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dutch Audio Event
Iemand toevallig twee kaartjes voor zondag maar gaat bij nader inzien toch liever Zaterdag ?
Dan kun je ze met mij ruilen daar ik Zaterdag een uitvaart moet bijwonen .
Ik probeer het via de organisatie te doen maar nog geen antwoord gehad .
Dan kun je ze met mij ruilen daar ik Zaterdag een uitvaart moet bijwonen .
Ik probeer het via de organisatie te doen maar nog geen antwoord gehad .
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Heb zelf al een kaartje voor de zaterdag gekocht. Misschien dat iemand die zaterdag wil gaan en nog kaartjes moet kopen dit voor de zondag kan doen? En ze met jou omruilt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Dutch Audio Event
Hoi Rik
Ik kan ze eventueel wel van je overnemen, dan kun je zelf weer nieuwe bestellen voor de zondag.
Re: Dutch Audio Event
Hallo Olaf dat is top .
Dan krijg je de administratie kosten van mij cadeau ,deal ?
Dan krijg je de administratie kosten van mij cadeau ,deal ?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Dutch Audio Event
Ook Wharfedale zal aankomend weekend van de partij zijn.
Met onder andere hun nieuwe "Aura" vlaggenschip series luidsprekers.
https://www.wharfedale.co.uk/aura-series/
https://hifi.nl/artikel/32550/Wharfedal ... bbers.html
"Een weekend vol audio! Op 7 en 8 oktober is het zover, het Dutch Audio Event in Veldhoven. Kom ons bezoeken in de Limburgfoyer, waar wij een breed assortiment tentoonstellen.
Wat staat u te wachten?
Wij staan klaar om u te verrassen met onze nieuwste meest geavanceerde producten. Nog nooit werd Wharfedale zo breed gepresenteerd in de BeNeLux! Enkele hoogtepunten:
• Aura serie: enkele modellen van de Aura serie zullen te bewonderen zijn.
• Linton Heritage: ook de Linton Heritage speakers worden tentoongesteld."
Met onder andere hun nieuwe "Aura" vlaggenschip series luidsprekers.
https://www.wharfedale.co.uk/aura-series/
https://hifi.nl/artikel/32550/Wharfedal ... bbers.html
"Een weekend vol audio! Op 7 en 8 oktober is het zover, het Dutch Audio Event in Veldhoven. Kom ons bezoeken in de Limburgfoyer, waar wij een breed assortiment tentoonstellen.
Wat staat u te wachten?
Wij staan klaar om u te verrassen met onze nieuwste meest geavanceerde producten. Nog nooit werd Wharfedale zo breed gepresenteerd in de BeNeLux! Enkele hoogtepunten:
• Aura serie: enkele modellen van de Aura serie zullen te bewonderen zijn.
• Linton Heritage: ook de Linton Heritage speakers worden tentoongesteld."
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Ik laat verstek gaan, ik wil niet de kans lopen om samen met Hans Beekhuyzen in één ruimte gezien te worden.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Nee, ik krijg allergische reacties van die vent, geen zin om weer een week lang met jeuk rond te lopen.Oeh, bloedbonje?
Re: Dutch Audio Event
Hij zou beter eens een video kunnen draaien over die geile Studer die naast hem staat.
En dan dat steenkolenengels...
En dan dat steenkolenengels...
Re: Dutch Audio Event
Haha, dat is een goeie ja!
Maar het blijft een waar doolhof daar, ik ben er nu al vaker geweest maar kan denk ik nog gerust een gang missen..
Groetjes Walter
Maar het blijft een waar doolhof daar, ik ben er nu al vaker geweest maar kan denk ik nog gerust een gang missen..
Groetjes Walter
