Klopt, heb ikzelf mee mogen maken bij een demo. Alleen was die communicatie op een geheel andere manier dan v.d.H. bedoelde
Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
Re: Dutch Audio Event
rationalwiki.org kende ik nog niet, kan er wel om lachen zovertimpert schreef: ↑zo 24 sep 2023, 21:02Zou werken met zgn "scalar waves". Zie hier: https://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave. TL/DR:the term "scalar wave" is used exclusively by cranks and peddlers of woo.
haha jep, klinkt heel erg als de heer die mijn moeder precies in een moeilijke periode (goh komt dan vaak voor) het een en ander in verband met alternatieve genees wijze heeft aangesmeerd. dingen waar je whatever energy velden mee kan meten etc.Pjotr schreef: ↑zo 24 sep 2023, 21:04Klopt, heb ikzelf mee mogen maken bij een demo. Alleen was die communicatie op een geheel andere manier dan v.d.H. bedoeldeAlthans dat vermoed ik zo want die communicatie nu eigenlijk inhield vertelde hij niet. I.i.g. kost zo'n ding wel 5k euries, de communicatie daar over was wel helder
![]()
het is dat ik er niet bij was.... weet niet of ik me in zou kunnen houden om er iets van te zeggen. (ik was toen 15, en kom haar niet overtuigen dat het BS was)
Eigenlijk is het bizar dat het gewoon legaal is om een fantasieverhaal zonder enig aanknopingspunt zoals dit, te mogen verkopen voor 5 mille per aflevering.
ja vd hull is of de weg kwijt, of bewust iets aan het verkopen wat BS is. healing ring... denk het laatste, of er is iemand aangeschoven die hem deze dingen voert ... lijkt me niet, gezien veel kabel meuk ook al steeds meer die kant op ging
Van het padje af? Denk het niet hoor, integendeel. Ach met de koolstofkabels heeft ie ook dik geld verdient... Net als Siltech. Er zijn gewoon klanten voor.
hehe ik wou het niet zeggen pjotr
maar ja koolstof kabels......1500 single strand 1 meter. riekt naar bs. zal wel aardige hypotheek hebben ofzo
Ach, het zal heus zijn kwaliteiten hebben. heb nog ergens een artikel over de bouw van de thuis studio (op een woonboot) van David Gilmour.
Daar heeft men toen ook een paar kilometer Van Den Hul kabel uitgerold. maar zal wel "gewoon" koperkabel zijn geweest.
Daar heeft men toen ook een paar kilometer Van Den Hul kabel uitgerold. maar zal wel "gewoon" koperkabel zijn geweest.
ik hoop het
over het algemeen gebruikt men in pro studio's helemaal geen luidspreker kabel dus
niks mis met passief. maar het komt minder voor... of bijna helemaal niet meer
Ja, wie is dar eigenlijk mee begonnen, speciaal spiekersnoer? Was dat niet NAIM? Omdat hun versterkers al oscilleerden bij een paar 100pF kabelcapaciteit
Geen Alsyvox speakers zo te zien dit jaar, jammer, was in 2021 voor mij een echte openbaring, stak boven alles uit. Wel bijna 100K per paneel en zeker 200K in de aansturing maar man, dat was mooi. Nu dus wel benieuwd wat de nummer 1 op de show gaat worden…
Ik verwacht 1 dezer dagen het beurs magazine met de post, hopelijk geeft dit een overview van intressante speakers om te gaan beluisteren.
Misschien klinkt dat ook wel goed, maar is minder indrukwekkend dan de grond vol met dure bakbeesten.
Als dat dan voor je zelf is of je vrienden om te imponeren?
Je luistert met je oren, en minder precies met je ogen.
Je luistert met je oren, en minder precies met je ogen.
Je zegt hetzelfde als Walter. Maar ook weer niet. Want hij realiseert zich dat de praktijk anders is dan wat jij aangeeft en jij ontkent dat het visuele meespeelt. Alleen met je oren luisteren lukt alleen met de ogen dicht.
Beursmagazine is binnen, A4 formaat dus niet dat kleine boekje dat je normaal bij de ingang krijgt.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
is het de bedoeling dat alle exposanten van die playlist spelen?
zo ja: allemaal TOOL aanvragen dan
zo ja: allemaal TOOL aanvragen dan
Delta Time, Hans Teesink en kornuiten ook niet verkeerd.
Tool is 12 minuten
Deze draai ik dan met de Pure Dac, dat wil dan wel op de beurs horen.
Erg veel ruimte en detail.
Tool is 12 minuten
Deze draai ik dan met de Pure Dac, dat wil dan wel op de beurs horen.
Erg veel ruimte en detail.