Wie o wie?
Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Zoals de titel aangeeft, 2 stuks Beyma 3FR30V2 gezocht. V1 mag ook..
Wie o wie?
Wie o wie?
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Kom je wel eens in de buurt van Delft, ik heb er 10 stuks v2 liggen hier.
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Walt woont te ver uit de buurt helaas. Vraag staat nog open dus.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
opsturen is 7 euri??
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Een ruim uurtje rijden?
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Met de huidige brandstofprijzen is opsturen een heel stuk voordeliger...
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Maar niet zo leuk
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
ZBA-pendeldienst?
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
200km is me wat te gortig voor ophalen idd. Mocht er iemand bij Walt in de buurt komen en ze op willen pikken om te posten of dichter bij Amersfoort op te kunnen pikken zou dat natuurlijk heel mooi zijn 
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Mijn werkplek bevind zich niet zo heel ver van waar Walter zijn huis woont.
Ik kan wel een keer 's-ochtends of in de middag langsrijden.
En ze daarna op de post doen.
Ik kan wel een keer 's-ochtends of in de middag langsrijden.
En ze daarna op de post doen.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Wat is de verschil tussen dat jij ze op de post doet of dat Walter dat zelf even doet?
Laatst gewijzigd door Olaf Analogue op wo 20 sep 2023, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
De hulpvaardigheid van Ray, denk ik.
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Als Ray ze op de post wil doen is dat prima, ik vind het zelf wat teveel werk voor 16 euro aan verkoop waarde. Ook vind ik 7 euro verzenden voor 16 euro aan waarde wel helemaal uit verhouding. Tevens heb ik slechte ervaring met luidspreker units via de post, ze hebben een AT unit van mij vakkundig gesloopt. Genoeg redenen dus om 'ophalen' aan te geven, zoals ik direct kenbaar had gemaakt. Als het dan tever blijkt, is dat jammer, ik kan de woonplaats van Douwe ook niet ruiken als ik reageer. Bovendien heeft bijna iedereen wel familie in de randstad, dus zelf een keer ophalen, als het geen haast heeft, is bijna altijd wel mogelijk. Dus de enigzins zure reacties hierboven vallen wel weer in de categorie ' beetje jammer'.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op wo 20 sep 2023, 9:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Even for the record, het is geenzins mijn bedoeling om het wel of niet willen verzenden en de motivatie daarvan van Walt ter discussie te stellen. Dat mag hij zelf weten natuurlijk. Voor mij hield de mogelijkheid dan op omdat ik de kosten van rijden te hoog vond voor de waarde, en ik of familie komt nou eenmaal niet in de buurt daar.

Dat zou heel fijn zijn Ray! Heeft allemaal geen haast hoor
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ik zal ze zelf wel op de post doen kan, Ray ermee belasten gaat ook nergens over. Zie PM.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ha Douwe,
Pakketje is net op het postkantoor gedropt, track en trace code zie PM.
Groetjes Walter
Pakketje is net op het postkantoor gedropt, track en trace code zie PM.
Groetjes Walter
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Bedankt Walt.
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ah gemiste kans voor Douwe op een mooi dagje Delft. Tis zo een mooie stad om eens door te wandelen.
Zou een goede gelegenheid zijn geweest voor een gezellig dagje weg met de vrouw
Zou een goede gelegenheid zijn geweest voor een gezellig dagje weg met de vrouw
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ik hou het in m'n achterhoofd 
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ik had ze ook vorige week mee naar Ermelo kunnen nemen, ik weet waar Walter woont 
Maar zo kan het ook
Maar zo kan het ook
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ja, ik moest toch tonen dat ik wel 'hulpvaardig' ben he... 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Ik heb niet gezegd dat je niet hulpvaardig bent. Ik heb gezegd dat Ray hulpvaardig is, zonder daarbij een mening over anderen te ventileren.
Ik vind gewoon dat hij dat is.
Ik vind gewoon dat hij dat is.
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Iedereen begreep waar je op doelde hoor, je hoeft het niet goed te praten… 
Maar om het positief te houden, wat zou ermee gebouwd gaan worden..?
Maar om het positief te houden, wat zou ermee gebouwd gaan worden..?
Re: Gevraagd:2 stuks Beyma 3FR30 (V2?)
Het idee is een FAST met de Tang Band W5-876SA.
