Luisterdag van het Noorden (voorheen Beetsterzwaag) 18 NOVEMBER 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Nee, hier zijn woonhuizen in de buurt.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Naoorlogse wijk uit de jaren '50 tot '70 schat ik zo in. Met heggetjes om de voortuin.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Zijn een paar locaties waar het zou kunnen zijn. Maar wacht de volgende tip even af.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
durf je al de datum vast te leggen?
7&8 is ook t DAE dus da's mss niet zo handig
7&8 is ook t DAE dus da's mss niet zo handig
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Sorry.....
Even een tijdje "ofline" geweest. Ben zelf net terug van de vakantie en nu is mijn medeorganisator een paar weekjes weg.....
We komen zo spoedig mogelijk met een datum. En houden rekening met het Dutch Audio Event (https://hifi.nl/artikel/32534/....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Volgens mij is dit helemaal dood.....
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Sorry.....
Een achtereenvolgende chaos aan "nog op vakantie, ziek, herstellende" enzovoorts.....
Er wordt nu weer aan gewerkt.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........oktober 2023
Mocht er nog hulp nodig zijn. Laat maar weten.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Ondertussen is het gelukt !!
Zie openingsbericht.
Zie openingsbericht.
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
Lijkt me leuk, zo als het er nu uit ziet kan ik er bij zijn.
Ik wil dan de Pure DSD Dac mee nemen.
Ik wil dan de Pure DSD Dac mee nemen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
loopafstand van t station ook, aan de OVende zelfbouwert is ook gedacht
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
AUB geen country! Straks gaat HJ ook nog line dansen....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
ik heb geen passende hoed. ook geen laarzen. klompen wel.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: "Van Beetsterzwaag naar Groningen".........NOVEMBER 2023
En dan deze er gelijk achteraan:
