2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Die ovale kastjes met de Purifi woofertjes heb ik nog niet eerder gezien
- Leeuwarden
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Één woord: kippenvel!!
Waanzinnig goed. Wat laten deze dingen veel horen! en op een zeer, zeer aangename wijze!
Mijn persoonlijke winnaar van de luisterdag.
(accuton ceramic)
Waanzinnig goed. Wat laten deze dingen veel horen! en op een zeer, zeer aangename wijze!
(accuton ceramic)
Laatst gewijzigd door Olaf Analogue op za 16 sep 2023, 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben er regelmatig bij , en daarbij zoveel te lezen valt er niet !
Hier en daar een plaatje en dan moeten we het maar raden
Is daar ergens een bouwverslag van ?Olaf Markus schreef: ↑za 16 sep 2023, 16:04Één wood: kippenvel!!
Waanzinnig goed. Wat laten deze dingen veel horen en op een zeer, zeer aangename wijze!
(accuton ceramic)
P_20230916_160104.jpg
Zielig, een B77 hoort uitgerust te zijn met kelken en 10 inch spoelen...
Het was me een waar genoegen om voor de set speakers de streamer/dac/versterker te verzorgen.Olaf Markus schreef: ↑za 16 sep 2023, 16:04Één woord: kippenvel!!
Waanzinnig goed. Wat laten deze dingen veel horen en op een zeer, zeer aangename wijze!
(accuton ceramic)
P_20230916_160104.jpg
Wat een onwijs mooi stereo beeld, instrument scheiding en toch knap laag voor z'n kleine monitor!
-
tigradekat
Wat was het weer gezellig mensen, ik heb een topdag gehad
George hartelijk bedankt voor de organisatie!
George hartelijk bedankt voor de organisatie!
Zo net thuis! Wat een leuke dag weer!
Heerlijk genoten van alle bouwsels en alle muziek, de mensen en de koffie, George bedankt voor de organisatie en de monitors van Dre waren inderdaad erg fijn!
Prachtige locatie met goede ruimtes en sfeer!
Je had erbij moeten zijn!
Heerlijk genoten van alle bouwsels en alle muziek, de mensen en de koffie, George bedankt voor de organisatie en de monitors van Dre waren inderdaad erg fijn!
Prachtige locatie met goede ruimtes en sfeer!
Je had erbij moeten zijn!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
George bedankt voor een zeer geslaagde dag weer, op naar 2024!
en ja, die Acuton kastjes van Dre waren errug goed
special thanks voor GerardJ voor de uitleg en luisterdemo over jitter, goed voorbereid, helder verteld.
en ja, die Acuton kastjes van Dre waren errug goed
special thanks voor GerardJ voor de uitleg en luisterdemo over jitter, goed voorbereid, helder verteld.
Graag gedaan, ik vond het een eer om te doen.
Jullie allemaal bedankt dat jullie vandaag de dag tot suc6 hebben gemaakt.
Ik heb niet overal even lang kunnen luisteren maar heb stuk voor stuk mooie creaties gezien en beluisterd.
Ik wil Gerard in het bijzonder bedanken voor de lezing. dat was erg interessant om de verschillen te horen.
Jullie allemaal bedankt dat jullie vandaag de dag tot suc6 hebben gemaakt.
Ik heb niet overal even lang kunnen luisteren maar heb stuk voor stuk mooie creaties gezien en beluisterd.
Ik wil Gerard in het bijzonder bedanken voor de lezing. dat was erg interessant om de verschillen te horen.
Van mijn kant ook: graag gedaan! Ik heb een geweldige dag gehad. Veel bijzondere dingen gezien en gehoord, een ook weer gezellig bijgepraat. Hartelijk dank iedereen hiervoor, en zeker ook aan George voor de fraaie organisatie. Ik kijk uit naar volgend jaar.
- pappaleo
- Contacteer:
Leuke dag gehad. Mooie dingen gezien en gehoord. Gerard, bedankt voor de heldere uitleg. George, bedankt voor de organisatie.
George , bedankt voor de organisatie wederom !! en bedankt iedereen voor het geduld bij mijn setup
de streamer is hem helaas niet geworden , maar tenminste dankzij meedenkende mensen wel een werkend setje kunnen laten horen. wat je zoal niet kunt doen met 2 punaises!!!! altijd handig als je de aansluit draden van je planar magnetic er af getrokken hebt
hoe dan ook geslaagde dag , mooie dingen gehoord (en gezien) en natuurlijk lekker gekletst !! op naar de volgende
hoe dan ook geslaagde dag , mooie dingen gehoord (en gezien) en natuurlijk lekker gekletst !! op naar de volgende
Was een mooie dag, goed geregeld allemaal!
Wat een paar punaises regelen al uit kan maken. Met die "upgrade" klonken ze wel erg lekker.
Hierbij een paar foto's.
Wat een paar punaises regelen al uit kan maken. Met die "upgrade" klonken ze wel erg lekker.
Hierbij een paar foto's.
Ik heb in afwijking tot vroeger geen echte "footoooos" gemaakt, alleen deze foto, om iemand te bewegen ook wel even langs te komen, omdat het weer de moeite waard was.
Wel frappant, ik had van alles draaiend, maar men had het zelf dan wel met de nodige problemen die mij welk erg bekend voor kwamen. maar ja zo komen we allemaal wel eens met de de muziek die er wel is maar niet te horen was.
Leuk om anderen ook wel eens met het probleem te zien worstelen.
Ik was mede door de omstandigheden en niet al te goede conditie nog wel in staat de zaken te volgen.
De sfeer was ook weer erg aangenaam en de bereidheid om elkaar te helpen, problemen aan te kaarten, en met elkaar zoeken naar de oplossingen.
Dat zijn nog steeds de sterke kanten van deze bijeenkomsten, we luisteren en helpen elkaar door reeds gedane ervaringen te delen, topdagen op deze manier.
Iedereen die aanwezig was kan worden bedankt, want ook voor George is het niks zonder de deelnemers/bezoekers die de vulling brengen, en het weer was de slagroom op de taart.
Bedankt allemaal.
Wel frappant, ik had van alles draaiend, maar men had het zelf dan wel met de nodige problemen die mij welk erg bekend voor kwamen. maar ja zo komen we allemaal wel eens met de de muziek die er wel is maar niet te horen was.
Leuk om anderen ook wel eens met het probleem te zien worstelen.
Ik was mede door de omstandigheden en niet al te goede conditie nog wel in staat de zaken te volgen.
De sfeer was ook weer erg aangenaam en de bereidheid om elkaar te helpen, problemen aan te kaarten, en met elkaar zoeken naar de oplossingen.
Dat zijn nog steeds de sterke kanten van deze bijeenkomsten, we luisteren en helpen elkaar door reeds gedane ervaringen te delen, topdagen op deze manier.
Iedereen die aanwezig was kan worden bedankt, want ook voor George is het niks zonder de deelnemers/bezoekers die de vulling brengen, en het weer was de slagroom op de taart.
Bedankt allemaal.
Ah geprinte kastjes naar ik aanneem!
Met mini dsp gefilterd ?
Ziet er uit als een geslaagde dag met vele mooie creaties!