Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
cool
Berichten: 1125 Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag
Bericht
door cool » vr 15 sep 2023, 19:08
Op pagina 5 lees ik: Er is Wifi en een eigen hotspot werkt daar ook prima.....
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » vr 15 sep 2023, 19:14
Ik heb eventueel een telefoon bij met onbeperkte bundel voor een hotspot. Ik zet mijn streamer ook alvast goed ingesteld klaar als iemand die wilt gebruiken, voor Spotify en Qobuz.
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 15 sep 2023, 19:46
Die set past mooi bij mijn monitors.
Ik merk dat er wel wat vermogen in mag.
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » vr 15 sep 2023, 19:53
Dan zoeken we elkaar morgen even op Dre, komt vast goed
Kappa7
Berichten: 8107 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » vr 15 sep 2023, 20:37
hennus schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 19:03
Ik kom morgen ook luisteren en neem mijn versterker&streamer mee voor Beijert. Is er trouwens internet&wifi beschikbaar?
Ja er is wifi beschikbaar en wees welkom.
wificode is: onshuis2014
Laatst gewijzigd door
Kappa7 op vr 15 sep 2023, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Jos_br
Berichten: 58 Lid geworden op: ma 17 okt 2022, 19:58
Bericht
door Jos_br » vr 15 sep 2023, 20:40
hardbats schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 19:53
Dan zoeken we elkaar morgen even op Dre, komt vast goed
Neem jij iets mee Bas?
Jos.
hennus
Berichten: 30 Lid geworden op: za 01 mar 2014, 20:14
Bericht
door hennus » vr 15 sep 2023, 20:56
Kappa7 schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 20:37
hennus schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 19:03
Ik kom morgen ook luisteren en neem mijn versterker&streamer mee voor Beijert. Is er trouwens internet&wifi beschikbaar?
Ja er is wifi beschikbaar en wees welkom.
wificode is: onshuis2014
Top
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » vr 15 sep 2023, 21:09
Jos_br schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 20:40
hardbats schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 19:53
Dan zoeken we elkaar morgen even op Dre, komt vast goed
Neem jij iets mee Bas?
Jos.
Ja, mijn streamer/dac/versterker. Geen speakers deze keer.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » vr 15 sep 2023, 22:18
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 15 sep 2023, 22:25
hardbats schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 19:53
Dan zoeken we elkaar morgen even op Dre, komt vast goed
Super!
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 15 sep 2023, 22:48
ds23man schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 22:18
Ik gooi hem er alvast maar in:
Gerhard neemt morgen dus de camera mee.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » vr 15 sep 2023, 23:32
Mwah, hetgeen je zal gaan zal niet zo heel veel verschillen van andere luisterdagen. veel heren van middelbare leeftijd gekleed in een streepjes of ruitjes blouse. en wat luidsprekers in verschillende stadia van afwerking.
rikpost
Berichten: 2487 Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord
Bericht
door rikpost » vr 15 sep 2023, 23:57
Daar ik er niet bij kan zijn sluit ik mij daar volledig bij aan .
Ook zie ik graag een uitgebreide recensie van alle creaties
l
pvanlingen
Berichten: 1587 Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten
Bericht
door pvanlingen » za 16 sep 2023, 0:09
Op de valreep:
Ik kom morgen ook naar Ermelo.
Neem alleen wat verkoop spulletjes mee.
Tot morgen.
Paul.
Kappa7
Berichten: 8107 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » za 16 sep 2023, 0:28
Gezellig Paul
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 16 sep 2023, 7:05
ray5150 schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 23:32
Mwah, hetgeen je zal gaan zal niet zo heel veel verschillen van andere luisterdagen. veel heren van middelbare leeftijd gekleed in een streepjes of ruitjes blouse. en wat luidsprekers in verschillende stadia van afwerking.
Dan ben je al even niet meer geweest denk ik, het tij is wel langzaam aan het keren hoor, maar dat kost tijd en moeite...
Ik ga zo rijden iig, tot straks!
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » za 16 sep 2023, 7:38
Veel plezier allemaal.
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » za 16 sep 2023, 7:58
Shadow schreef: ↑ za 16 sep 2023, 7:05
ray5150 schreef: ↑ vr 15 sep 2023, 23:32
Mwah, hetgeen je zal gaan zal niet zo heel veel verschillen van andere luisterdagen. veel heren van middelbare leeftijd gekleed in een streepjes of ruitjes blouse. en wat luidsprekers in verschillende stadia van afwerking.
Dan ben je al even niet meer geweest denk ik, het tij is wel langzaam aan het keren hoor, maar dat kost tijd en moeite...
Ik ga zo rijden iig, tot straks!
1 jaar geleden nog in, jawel, Ermelo...
In ieder geval, iedereen heel veel plezier gewenst.
AatV
Berichten: 3806 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » za 16 sep 2023, 9:18
Nog steeds geen foto's ?
groet,
Aat
OpaBert
Berichten: 12683 Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀
Bericht
door OpaBert » za 16 sep 2023, 9:27
Nog steeds geen foto's ?
groet,
Aat
Ja Duurt wel erg lang Aat
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 16 sep 2023, 9:32
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 16 sep 2023, 9:33
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 16 sep 2023, 9:34
Zullen we afspreken dat de mensen die structureel ontbreken op dagen zoals deze zich lekker stil houden en gewoon mee lezen?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » za 16 sep 2023, 9:43
FR_Aad
Berichten: 5545 Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010
Bericht
door FR_Aad » za 16 sep 2023, 10:49
Nu worden we ook nog gecanceld door de forumdirecteur