2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Was toen al onder de indruk chris. Jammer dat ik er de komende editie niet bij ben, had graag de verschillen gehoord 
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ben erg benieuwd, heb de Grown/Up nog te kort gehoord
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
OOoh de grown up grown up ! ben benieuwd !
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
is er toch nog een volwassen iets tussen al de kleuters 
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
De monitors gaan het niet redden deze zomer.
Onderstaande staan inmiddels al wel te spelen in hun tijdelijke behuizing.
Onderstaande staan inmiddels al wel te spelen in hun tijdelijke behuizing.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Toch nog even een verzoekje, iemand die me vanuit den haag mee zou kunnen nemen ? (iemand die er langs rijd ofzo) ik heb nog geen vervoer 
bij voorbaat dank !!! ik neem wat spulletjes mee maar niet echt groot
Versterker
1 x dsp
streamer
2 x Speaker stand
2 kleine monitoren
2 mid hoog units.
1 doos met kabeltjes en dingetjes
rugzakje met frutsels
bij voorbaat dank !!! ik neem wat spulletjes mee maar niet echt groot
Versterker
1 x dsp
streamer
2 x Speaker stand
2 kleine monitoren
2 mid hoog units.
1 doos met kabeltjes en dingetjes
rugzakje met frutsels
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
OOh nog een vraag ik kan mijn Manger drivers mee nemen voor de liefhebber die iets te ruilen heeft. ze zijn beide toe aan een recone (zijn dus stuk een 2 gebroken voice coils en de ander mist zijn complete cone (geen idee hoe dat kan,;) waren al wel defect )). prijs daarvan is 500 euro per stuk om te laten reconen bij Manger zelf.. niet mals. maar dan heb je 2 werkende als nieuwe mangers. ik wil er geen geld voor vragen omdat ik ze gekregen heb, maar ik weet dat menig hobby persoon 100000 drivers koopt maar niet gebruikt dus wellicht kunnen we iets ruilen ? dan hebben we er beide wat aan.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Haha, nou, ik roof wel eens oude kasten om wat te kunnen testen. Zodra ze echt in de weg staan gaan ze naar het grof vuil.
Deze kasten zijn van Studio de Schop dus die eer is aan dhr. Nieuwenhuis
Deze kasten zijn van Studio de Schop dus die eer is aan dhr. Nieuwenhuis
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
ahaa !! nouja die anders mee nemen ?
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ik wil deze wel mee nemen.
Maar mocht iemand beter met de beschikbare ruimte kunnen werken is voor mij de zolder een prima plek.
Maar mocht iemand beter met de beschikbare ruimte kunnen werken is voor mij de zolder een prima plek.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Dan hou ik de planning even zo als die is.
Mocht iemand zich melden met nog set dan kan de zolder nog een optie zijn.
Mocht iemand zich melden met nog set dan kan de zolder nog een optie zijn.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ik heb overigens géén versterking bedacht
Mocht dat een issue zijn kan ik een (oude NAD) versterkertje meenemen welke voor een ieder te gebruiken is. (Met phono)
Mocht dat een issue zijn kan ik een (oude NAD) versterkertje meenemen welke voor een ieder te gebruiken is. (Met phono)
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Peter heeft de ZBA amp bij zich.
Heb je wel een bron beschikbaar?
Heb je wel een bron beschikbaar?
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Er zweeft hier nog wel ergens een werkende cd speler.
Ik neem wat apparatuur mee om te verkopen, daar zal vast nog wel iets werkends tussen zitten
Ik neem wat apparatuur mee om te verkopen, daar zal vast nog wel iets werkends tussen zitten
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
De speakers draaien, dus komen Zaterdag mee. Ze verdienen (zeker niet) de schoonheidsprijs, het printwerk was een beetje een uitdaging. Maar luisteren doe je toch het beste met je ogen dicht
Tot Zaterdag!
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Satefan, je hoeft je vast niet te schamen
ik neem ook iets mee daar lusten de honden geen brood van. hopelijk krijg ik de klank nog enigzins goed. maar ook dat is best een klusje
ik ben benieuwd !!! hoop wat meer te kunnen luisteren bij iedereen! zin in !!
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ik wil nog even melden dat ik morgen wel langs kom
Ik ga mijn speakers niet mee sjauwen, die kent iedereen nu wel in de huidige vorm.
Ik neem wel een streamer/dac/versterker mee voor als iemand het nodig heeft.
Bluesound node 2i met hotspot
Sabaj d5 dac
Purifi eindversterker
Incl alle kabels en 5m speakerkabel met banaanstekkers.
Als iemand dit wilt gebruiken of bijv de versterker wilt vergelijken dan hoor ik het wel
Ik ga mijn speakers niet mee sjauwen, die kent iedereen nu wel in de huidige vorm.
Ik neem wel een streamer/dac/versterker mee voor als iemand het nodig heeft.
Bluesound node 2i met hotspot
Sabaj d5 dac
Purifi eindversterker
Incl alle kabels en 5m speakerkabel met banaanstekkers.
Als iemand dit wilt gebruiken of bijv de versterker wilt vergelijken dan hoor ik het wel
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ha, leuk dat je toch nog even langs komt.
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
We zullen een oogje toe knijpen dan he.
Maar zal vast goed komen.
Ik ben wel nieuwsgierig, Tot morgen
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Leuk dat je er morgen bij bent Bas!hardbats schreef: ↑vr 15 sep 2023, 15:08Ik wil nog even melden dat ik morgen wel langs kom![]()
Ik ga mijn speakers niet mee sjauwen, die kent iedereen nu wel in de huidige vorm.
Ik neem wel een streamer/dac/versterker mee voor als iemand het nodig heeft.
Bluesound node 2i met hotspot
Sabaj d5 dac
Purifi eindversterker
Incl alle kabels en 5m speakerkabel met banaanstekkers.
Als iemand dit wilt gebruiken of bijv de versterker wilt vergelijken dan hoor ik het wel![]()
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Jammer dat ik wachtdienst heb ik had graag weer naar alle creaties komen luisteren ik zal het moeten doen met de foto’s.
Veel plezier allemaal
Veel plezier allemaal
Re: 2e ZBA Luisterdag Midden Nederland 2023 16 September
Ik kom morgen ook luisteren en neem mijn versterker&streamer mee voor Beijert. Is er trouwens internet&wifi beschikbaar?
