stukje(s) luidsprekerdoek
stukje(s) luidsprekerdoek
Ik moet twee oude Goodman speakers voorzien van nieuw luidsprekerdoek (kasten van ongeveer 50x20 cm). Iemand die nog een restantje luidsprekerdoek over heeft wat in een hoek stof loopt te vangen? Kleur onbelangrijk als het maar heel is 
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
https://www.rumoh.eu/accessories/fronts ... loth-black
Ik heb deze gebruikt voor de revisie van de Kef 104/2.
Niets van over maar voor de prijs hoef je het niet te laten lijkt mij.
Ik heb deze gebruikt voor de revisie van de Kef 104/2.
Niets van over maar voor de prijs hoef je het niet te laten lijkt mij.
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Luidsprekerdoek is gewoon op voorraad bij Radio Twenthe.
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Je bent me net voor Ray. Kost je alleen een paar boterhammen extra aan pedal power
Overigens is dat doek van Rumoh wel erg slap spul, is meer kous. Bij Amazon heb je een stuk meer keuze.
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Het doek van Rumoh had mooi veel rek waardoor het goed over hoeken te verwerken was zonder te hoeven knippen of vouwen.
En slap zou ik dat zeker niet noemen.
En slap zou ik dat zeker niet noemen.
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Klopt, veel rek. Je moet het daarom strak op een frame o.i.d. kunnen spannen.
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Dank voor de tips! Twenthe zit op loopafstand van mijn werk. Ik kijk eerst daar even. Spaart weer een paar euro verzendkosten uit 
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
En anders tonefactory voor vintage printjes 
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Zo, de Goodmans hebben weer een mooi doekje. Dankzij de tips hier en een YouTube tutorial. Nu nog even de Pledge over het fineer ik ze kunnen weer een ronde mee.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
die zien er weer strak uit!
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Netjes gedaan! 
Re: stukje(s) luidsprekerdoek
Dank heren. 
