3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
We gaan door tot 500
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nu kijken of de mods valsspelen toestaan, anders morgen een kater…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Straks nog chips?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
400 gehaald?
Yes !
Nu kunnen de mods het "topic" verwijderen.
Yes !
Nu kunnen de mods het "topic" verwijderen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nog een chipje?
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hier dient toch een eeuwig durende ban op te volgen.
Ik begrijp niet dat iemand met deze eigenschappen ook nog een vrouw heeft weten te vinden die ook nog kinderen met hem heeft willen maken.
Nu wordt dit soort gedrag misschien ook nog door gegeven aan een volgende generatie.
Ik begrijp niet dat iemand met deze eigenschappen ook nog een vrouw heeft weten te vinden die ook nog kinderen met hem heeft willen maken.
Nu wordt dit soort gedrag misschien ook nog door gegeven aan een volgende generatie.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Voor voor de (on)wetenschap
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als bent opgegeven door de mods dan ben je echt hopeloos opgegeven… geen redding meer mogelijk…
Re: weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Verzoek aan de mods om de extra posts van o.a. FR Aad weg te halen en topic weer terug te verplaatsen naar hifi gerelateerd.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De geschiedenis van dit topic leert ons dat het geen toekomst heeft. Het niveau Y afgezet tegen de tijd X is verlopen volgens de rode grafiek.
Nu is het natuurlijk mogelijk dat in de toekomst het niveau een cosinus gedrag vertoont. We zullen dan nog door een diep dal gaan.
Re: weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Precies, slotje lijkt me het beste.
Re: weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ga mogelijk een Sonore netkabel overnemen, de man heeft er 3 over en wil er eentje verkopen, alleen welke is hij nog niet uit. Afhankelijk van de lengte dan eens bekijken op welk apparaat ik deze ga testen. Netstroom heeft een zeer grote invloed op het geluid, dus zo’n kabel is extra intressant om eens te proberen.
Re: weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Lijkt me niet.
Het gaat over de set van Walt en zijn ontwikkeling daar in.
En aan de lengte van het draadje te zien zit er veel variatie in.
Het mag misschien niet jou manier zijn maar zo is een ieder hier op zijn eigen manier met audio bezig.
