Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Voor de presentatie en demo met geluidsfragmenten denk ik aan ongeveer 30-45 min. Is er een beamer voorhanden? En met welke interface moet ik dan rekening houden?
nog vergeten te melden, getoonde modules zullen worden geleverd met een starbass opnemer tegen een gereduceerd zba only prijsje.
en oja, ik neem ook een setje witte grown/up's mee op hippe B&W stands, zie mijn blog voor plaatjes.
Mooie modules Chris, Ik speel al met het idee om een kleine REL SUB met een klein brommetje om te gaan bouwen.
Ik heb je aanmelding bij gewerkt met de grown/up's.
al meteen tig ideeën met die modules. hebbie al wat prelim docum wat voor filtering gebben die 2weg? en werkt t ook met de clingon?
hoor net dat mijn jongste zijn software engineering bul heeft gehaald dus feest hier en ff een kort antwoord : werkt ook met de clingon, docs zijn in de maak.
Hmm ik weet nog niet wat ik wil maken en ik heb het super druk met werk wat de huur betaald, dus ik moet nog even kijken. ik hoop dat ik iets af krijg en mee kan nemen ! kan zijn dat het half af is en als ik het niet voor elkaar krijg laat ik het op tijd weten ! sorry
Hmm ik weet nog niet wat ik wil maken en ik heb het super druk met werk wat de huur betaald, dus ik moet nog even kijken. ik hoop dat ik iets af krijg en mee kan nemen ! kan zijn dat het half af is en als ik het niet voor elkaar krijg laat ik het op tijd weten ! sorry
Je hebt nog een kleine 2 wk tot de luisterdag.
Zou leuk zijn als het lukt om iets te laten horen maar mocht het niet lukken, geen probleem.
Heb ook nog een gast mee. Moet diegene eerst lid worden, of kan dat bij dezen geregeld worden?
Prima ik zet jullie op de lijst.
Wees welkom en gast natuurlijk ook.
Ik ben de vorige keer ook spontaan heen gegaan, vindt het dusdanig interessant te zien/horen wat mensen bouwen dat ik graag nog eens kom kijken/luisteren.
Ik ben de vorige keer ook spontaan heen gegaan, vindt het dusdanig interessant te zien/horen wat mensen bouwen dat ik graag nog eens kom kijken/luisteren.