Ik heb de laatste 2 dagen bezig geweest met huishoudelijke werkzaamheden
De foto van mn vorige berichtje hier boven vervangen
Verder bezig geweest om 2 kant en klare Electronische Smoorspoelen printen bestukt en al te vinden
Tot 2 x toe alle dozen geopend en weer terug gezet
misschien heb ik het alleen maar gedroomd .
Ik wil van die zware 5H Smoorspoelen af in mijn versterker .
Die Smoorspoelen wegen bijna 2 KG 1,9 om precies te zijn
En heb de E Choke bij TentLabs besteld die zijn niet voor een grasmaaier , Dat ziet er toegankelijker uit dan de MEC100-200 van Tentlabs en van de Veen en deze heeft nog betere brom onderdukking dan de 500 mA 5H Smoorspoel.
Zonder Smoorspoelen werkt de versterker ook en zo hard ga ik niet meer
Dus kan voorlopig verder
Het is trouwens erg lastig een nabouw produkt wat getest is te vinden
Er moet ook op buizenradioclub iets staan , maar zit verstopt.
De meeste die ik vind zijn voor een grasmaaier of een scooter .
En een 400 pagina tellend verslag
Dan heb ik een technische vraag
Wat is de optimale weerstand van de BiasAutomaat negatief naar het stuurrooster van de KT88-KT90
Altijd 39K gebruikt, maar opeens kreeg ik te horen dat het niet goed zou zijn vanwege data kt88
Goed ga mn dozen weer opbergen