Thomas Bauer, bekend van MFBfreaks en de Bandjesfabriek, had een tijdje terug een meevaller:
https://forum-mfbfreaks.nl/viewtopic.php?t=17151
Ondertussen stopt de vriendin met haar breiwinkel en heb je opeens 100m2 extra showroomruimte:
Philips Walhalla
Moderator: Beheerdersteam
-
Rien Kleinjan
- Berichten: 124
- Lid geworden op: do 11 sep 2008, 20:14
Re: Philips Walhalla
Leuk om het allemaal te zien. Toch mis ik nog het een en ander. Zo zag ik niet de Hifi van voor de vissenogen, blijkbaar kom je dat niet meer tegen ? Ik zal wel te oud zijn, denk ik. Een oom van me had dat pre-vissenogen spul en dat was voor mij de start van mijn audio hobby. Veel geleerd en veel missers meegemaakt ......
