Dutch Audio Event
Moderator: Beheerdersteam
- douwebakker
- Contacteer:
Re: Dutch Audio Event
Afgelopen Maart gaf hij nog een interview ?
https://fwd.nl/audio/het-grote-van-den- ... -toekomst/
Pjotr heeft de gedachte dat AJ van den Hul overleden zou zijn, wat incorrect lijkt te zijn.
Klopt, ik verwarde hem even met de andere grote Nederlandse pick-up elementen Guru, Henk Niemijer uit Sneek, alias Haudio.
- Leeuwarden
Wat is daar vaag aan? Henk is volgens mij gewoon gestorven aan ouderdom of in elk geval aan een natuurlijke doodsoorzaak.
Na vorig jaar helaas verhinderd te zijn door een familie weekend, is het plan dit jaar weer twee daagjes te gaan. Dat bevalt mij beter dan gehaast alles op 1 dag. De eerste dag bepalen wat er goed klinkt of wat intressant is, en zondagochtend als het nog rustig is, daar langer gaan luisteren. Meestal pak ik ook iets van de lezingen mee op de zondag en op gemakje nog wat cd’s en dergelijke shoppen. Dit jaar verwacht ik veel van de Van den Hul stand, bloedmooie dames met een IQ van 140 zodat ze alles kunnen uitleggen van de werking van de Extender en carbon op de audio beleving… 
- Leeuwarden
Nou de afhandeling van de winkel was wat vreemd zover ik mij herinner. Henk was niet de enige in de winkel maar die is bij mijn weten nooit meer opengegaan.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Alle soorten tickets staan op status "niet in de verkoop" betekent dit dat het vol is? dat ik en een mede belangstellende niet meer kunnen gaan?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Helder, ik heb het gevonden.
Dank je wel.
Overigens lijkt het me wel zo handig dat zo'n site dat dan gewoon weg haalt nadat het voorbij is.
Dank je wel.
Overigens lijkt het me wel zo handig dat zo'n site dat dan gewoon weg haalt nadat het voorbij is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Voor mensen die voor de 1e keer gaan: kaartje in de vv kan een wachtrij voor de kassa schelen.
Ik ook beide dagen, ga ook zeker naar de lezing van Grimm + Tent.
Op de pagina van DAE is ook te lezen dat Daudio met een nieuw modulair concept komt… met 2x15 inch woofers!
Op de pagina van DAE is ook te lezen dat Daudio met een nieuw modulair concept komt… met 2x15 inch woofers!
wow 2 dagen.. vond 1 al best vermoeiend. hoop herrie mensen en wespen (heel veel wespen) 
Gisteren een sneak peak gehad van deze Daudio MOB, frappant hoe de heren, met toch compleet andere units dan in de W1, toch weer zo dicht bij het bekende Daudio geluid weten te komen. Zeker langsgaan dus op de DAE.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
....
ZuchtVD Hull
elektronicaproducten en zelfs een heuse ‘Health Ring’ en natuurlijk de tot de verbeelding sprekende ‘The Extender’. Eerstgenoemde is een bijzondere polsband die koolstof bevat (waarover later meer) en naast gezondheidsvoordelen ook kan meehelpen om het geluidsbeeld te verbeteren. Onzin? Nee, want de gehoormatige werking valt meteen te ervaren. ‘Zweverig’ natuurlijk wel, maar is dat niet met alles wat we zelf niet meteen kunnen verklaren? The Extender gaat misschien wel nog verder op dit terrein. Het kastje produceert zelf geen geluid en is ook geen supertweeter. Het valt zelfs niet te meten. Feitelijk komt het erop neer dat The Extender een signaal uitzendt dat rechtstreeks met de hersenen communiceert.
Laatst gewijzigd door WrineX op zo 24 sep 2023, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik hoor precies wat je denkt zonder dat je het mij gezegd hebt. Er is meer tussen de soep en de aardappelen dan men denkt.
Zou werken met zgn "scalar waves". Zie hier: https://rationalwiki.org/wiki/Scalar_wave. TL/DR:
the term "scalar wave" is used exclusively by cranks and peddlers of woo.