3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geen geld als je daarmee je Yoko kan opwaarderen naar een €10.000+ versterker.douwebakker schreef: ↑di 18 jul 2023, 18:49Voor € 649.00 per stuk zal dat toch voor niemand een belemmering zijn.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bij een zo polariserend product heb ik wel beeld bij richting gevoeligheid 
Laatst gewijzigd door jeroen_d op di 18 jul 2023, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- douwebakker
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Op nano niveau is dat of elke omkering van de stroom een mensenleven duurt, daardoor kan deze SR zekering de stroom perfect shapen en klinkt alles 10x beter.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tot ie doet waarvoor die eigenlijk bedoelt is...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zeg Walt, wordt het niet eens tijd voor je om eens een pro forma rekening van Kemp te proberen: https://www.kempelektroniksshop.nl/acce ... -link.html Kost maar € 312.43 per stuk Incl. BTW!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hoezo? Is juist een van de minst vage tweaks daar: Betalen!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ja, dat is dan ook weer waar…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Sonore luidsprekerkabels bevallen nog steeds zeer goed. De set heeft nu een hoger niveau van realisme gekregen wat erg prettig luisteren is.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mooie aankoop dus! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zeker, erg blij mee. Heb deze kunnen betalen van de opbrengst van de Metrum HEX dac, ik zie het derhalve als een soort inruil van een apparaat dat al jaren in de kast stond, tegen iets dat wel zeer bruikbaar is, en dat ook nog eens zeer goed matched in de set.
Volgende tweak heeft zich mogelijk aangediend, forumlid Leobus heeft op highend forum een prototype van een kabellifter laten zien, deze lijken mij zeer geschikt voor onder de Sonore kabels.
Volgende tweak heeft zich mogelijk aangediend, forumlid Leobus heeft op highend forum een prototype van een kabellifter laten zien, deze lijken mij zeer geschikt voor onder de Sonore kabels.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zijn deze volgens het wigwam principe ? die kun je zelf ook maken van een stapeltje satestokjes.
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die kun je met een stukje meloen samenbinden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zie high end forum voor meer info, de drager is van twaron vezel, hier een foto van het prototype:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hè bah plastic. Daarmee ga je die prachtige Sonore kabels van natuurlijke materialen en Chinees krimpkous toch niet pesten?
Yep, van 100% natuurbamboe en een strikje van natuurzijde. Al zullen die Sonore kabels wel bamboestokjes uit een tuincentrum nodig hebben denk ik.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bamboe? de echte kenners weten wel beter : Pitriet! de vezels hiervan zijn, omdat het kermateriaal is, verre superieur aan die van bamboe.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
moesten zulke dingen niet van verarmd uranium gemaakt worden? Daarmee worden de kabels tevens tegen ioniserende straling afgeschermd wat ander nefast voor de weergave is. Over een "paar" jaar is het dan wel vervallen tot lood maar wie dan leeft wie dan zorgt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heeft iemand hier ervaring met het Gigawatt PF-2 EVO stekkerblok, ik wil eigenlijk het Kemp blok eruit hebben en volledig over op Gigawatt blokken..
- pappaleo
- Berichten: 12408
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gebruikt jouw versterker zo veel?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb niet genoeg aan 6 outlets, dus twee blokken in gebruik. Nu speel ik al met de PF-1 dus de PF-2 EVO zou een upgrade zijn, hier dan de belangrijke componenten op aansluiten, de rest van de componenten kan dan op het PF-1 blok ipv de kemp powerstrip.
