3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Cola zero, ik zit in hetzelfde schuitje helaas.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Is dat best nog te pruimen itt veel ander zero meuk.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gewoon Spa rood ofzo
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Bah dan gewoon zero dat is nog goed te doen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
al die zero zooi geeft zo'n smerige nasmaak.
die zoetstof moleculen zijn ook veel te complex om structuur info goed door te geven, haalt de hele vdH opzet onderuit
die zoetstof moleculen zijn ook veel te complex om structuur info goed door te geven, haalt de hele vdH opzet onderuit
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik hou het wel bij water. Die zoete drankjes is iets wat je jezelf hebt aangeleerd. Ik kan best zonder.
(Ik sta nu op 6.9 dus ik mag meepraten)
Spa Rood enzo is wennen trouwens.
(Ik sta nu op 6.9 dus ik mag meepraten)
Spa Rood enzo is wennen trouwens.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik grote blij!
Zondag aansluiten, komende dagen alleen voor de kids zorgen.
Zondag aansluiten, komende dagen alleen voor de kids zorgen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Alvast aangesloten zodat de kabel mechanisch kan herstellen van het gebuig en transport…
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat is dat voor moois?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat is een variac. Daarmee kun je AC netspanning naar beneden en misschien een beetje naar boven regelen. Daar zit dan een gloeilamp op aangesloten. Die je dan feller en minder fel kunt laten branden. En dat hoor je natuurlijk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Inderdaad de beruchte audiolamp... Een in hoogte verstelbaar caviahok schijnt ook te werken.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat stinkt weer zo, die lamp is dan handiger. Tussen variac en lamp hangt trouwens nog een TvW gelijkrichter.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Oh, mijnheer van Wermeskerken maakt zijn eigen diodes ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het kastje ziet er in ieder geval bijzonder uit van binnen, maar ik zal hier geen foto’s van plaatsen wegens eigendom gedachtegoed.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik vraag me af waarom er zoveel moeite gedaan wordt (en kosten gemaakt) om tot aan de speaker de meest exotische spullenboel te plaatsen, en dan de filtercomponenten met (wat lijkt) kabeltjes van 0.10 eurocent te solderen. Heeft het laatste stukje geen invloed meer?
Dit is geen kritiek, ik vraag het me serieus af.
Groet,
Satefan
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat is Mundorf zilverdraad en zilver/goud draad, dat red je niet met 10 cent de meter helaas.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik speel wel met het idee om het stuk van het filter naar de mid ook als Sonore draad uit te voeren, ik kan mijn oude luidspreker bekabeling daarvoor strippen. Probleem wat ik zie is het vertinnen, de honderden individuele draadjes zijn elk geisoleerd met dun laagje glas, volgens Cock heb je een soldeerbad rond 800 graden (???…!!!) daarvoor nodig. Als iemand een andere manier weet om de glas isolatie te verwijderen, hoor ik het graag.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Excuus mijn lompheid!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Waterstoffluoride.Als iemand een andere manier weet om de glas isolatie te verwijderen, hoor ik het graag.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Aan Cock vragen...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Valt me tegen Peter, is dit dan het eerste waar je geen verstand van hebt? 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee hoor, Leobus heeft hier bijv. ook verstand van.
