Ik bestel een trafo WEL via DHL
Echter DHL stond voor de deur met noggeens een rekening van 50€ .
Moderator: Beheerdersteam
hardy schreef:Komt niks bij, wordt vanuit europa verzonden en ook best snelBert61 schreef:167€ komt toch een 50€ bij aan import belasting en admin kosten en een levertijd shipping van 35-40 Werkdagen
Als je mazzel heb 167€
Marp dat staat er niet bijMarp schreef:hardy schreef:Komt niks bij, wordt vanuit europa verzonden en ook best snelBert61 schreef:167€ komt toch een 50€ bij aan import belasting en admin kosten en een levertijd shipping van 35-40 Werkdagen
Als je mazzel heb 167€
Duurkoop is natuurlijk te bezien, de onderdelen los kosten al meer, en je kunt nu voor weinig ervaring opdoen met de materie, bevalt het niet, dan val je geen buil.Vinculum schreef:Good call. Die Anet's zijn goedkoop voor een reden.
Zoals met alles geld: goedkoop is duurkoop.
Ik ben nog wel steeds actief bezig met printen en printers bouwen, in de audio sfeer gebruik ik het alleen om brackets voor pcb's en connectoren te ontwerpen en te printen, het 3D printen/bouwen is bij mij wel een nieuwe verslavende hobby gewordenFredM schreef:Topic is al behoorlijk stil gevallen. Wordt er niet meer zelf geprint? Is het beter om een print buiten de deur te laten maken?
Ben zelf wel geïnspireerd geraakt in Hengelo met de speakers van Satefan.
Dat zijn grote !!satefan schreef:Ook hier wordt nog behoorlijk geprint hoor. Voor mijn luidspreker maak ik de meeste onderdelen zelf. De cilinders van 200cm diamter en 240cm hoogte heb ik onlangs laten printen, omdat dit niet in 1 keer kan op mijn printer. Heb ze eerst in 2 delen geprint en gelijmd, maar nu een keer uit 1 stuk laten printen.
Satefan
Okay okay, 240mm hoog en 200mm doorsnede dan. Satetjes mogen wel veel groter inderdaad.hardy schreef:Dat zijn grote !!satefan schreef:Ook hier wordt nog behoorlijk geprint hoor. Voor mijn luidspreker maak ik de meeste onderdelen zelf. De cilinders van 200cm diamter en 240cm hoogte heb ik onlangs laten printen, omdat dit niet in 1 keer kan op mijn printer. Heb ze eerst in 2 delen geprint en gelijmd, maar nu een keer uit 1 stuk laten printen.
Satefan2 meter bij 2.40 meter, voor op een festival podium zeker
, en waar staat die printer eigenlijk?
Wel erg kort door de bocht, firma's die filament gebruiken met een chip zijn er bijna niet, kom je toch zo'n printer tegen dan bouw die heel makkelijk om, bijna alles is open source, ik gebruik hier zelf 3 printers helemaal scratch zelf gebouwd, en daar is niets moeilijks aan, ook de commerciële printers zijn veelal standaard met goed toegankelijke software uitgerust, en filament kost ook bijna niks, voor 1 kilo pla, petg of abs/asa betaal je gemiddeld €18,00 tot €22,00 en daar kun je behoorlijk veel kastjes en toebehoren mee printen.