Opzoek naar de beste 2din radio voor mij
Moderator: Beheerdersteam
Opzoek naar de beste 2din radio voor mij
Goedemiddag! Ik ben opzoek naar de beste 2din autoradio voor mijn polo uit 2004 maar kom er niet helemaal uit. Ik zou graag hebben dat hij een fysieke geluidsknop heeft, dab+ en apple carplay. Heeft iemand suggesties voor mij?
Re: Opzoek naar de beste 2din radio voor mij
We hebben voor in de camper pas en Kenwood gekocht het ding werkt prima maar houd de instellingen niet vast als de accu los gaat.
Die zou ik je dus afraden.
Zou nu voor iets van Sony gaan.
Of een Android radio.
Maar daar heb je vaak wel andere eindversterkers nodig aan gezien die wel een hoge vervorming hebben.
Al zullen er vast zijn die wel goede vervorming cijfers hebben.
Die zou ik je dus afraden.
Zou nu voor iets van Sony gaan.
Of een Android radio.
Maar daar heb je vaak wel andere eindversterkers nodig aan gezien die wel een hoge vervorming hebben.
Al zullen er vast zijn die wel goede vervorming cijfers hebben.
Met een back-up batterij er in. Los daarvan blijven veel exemplaren best veel stb stroom slurpen. Die moet je echt achter het contactslot zetten als je niet wekelijks rijdt.
Hangt natuurlijk van af wat er voor een geheugentype is gebruikt.
Naar ik begrepen heb heeft Pioneer en Sony dat wel voor elkaar maar durf ik zo mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Naar ik begrepen heb heeft Pioneer en Sony dat wel voor elkaar maar durf ik zo mijn hand niet voor in het vuur te steken.
Ik heb er nog nooit eentje gezien......
Accupool los:alles weg.
Accupool los:alles weg.
Dat heeft mij ook altijd verbaasd, moet toch makkelijk op te lossen zijn met een batterijtje of een speciale condensator.
Wat dat betreft heb ik eigenlijk altijd Alpine gehad als losse head unit en daarna eigenlijk alleen fabriek af gemonteerde radio's .
En had eigenlijk niet eerder gezien dat je elke keer alles opnieuw moest instellen.
En had eigenlijk niet eerder gezien dat je elke keer alles opnieuw moest instellen.
Ik heb goede ervaringen met Alpine moet ik zeggen