Opruiming TL's e.d.

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Opruiming TL's e.d.

Bericht door wouter »

Graag zou ik een nieuw baasje zoeken voor een paar gebouwde luidsprekers, o.a. de 8" 2-weg Flatline TL uit K+T

https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopi ... 0#p2030770
Hier staan alle foto's. Zit onbehandeld noten fineer op, wat door de tijd gedeeltelijk is gaan loslaten/scheuren. Om het weer netjes te maken ben je zo 2 dagen verder, tenzij je de boel dicht plamuurt en bijv. wrapt (zo waren ze eerst ook, houtfineer wrap)

Dat kan heel mooi worden, en dat brengt me bij het 2e setje TL's
Een poor-mans- versie worden van de Visaton AL170 + KE25SC in een TL, die ik vaak gebouwd heb.
Hier met de Monacor SP-170AL en de Monacor DT254 (nog nieuw te koop) https://www.soundimports.eu/nl/monacor-dt-254.html

Prijs... tja... zeg datgene wat ongeveer de waarde van de filteronderdelen inkoop kost, anders trek ik de boel uit elkaar en leg ik de filteronderdelen in de sorteerbakken. Denk dus aan rond 50 euro per paartje boxen, ik zal even uitzoeken wat er in de filters zit.

De kasten van de foto zijn echt wel netjes vind ik, ik wil ook dat mijn gebouwde luidsprekers goed terecht komen en daarom zet ik het (nog) maar niet op marktplaats. Weet je iemand die je verwacht hiermee blij te maken, maak me los ;-)
monacor tl1.jpeg
monacor tl3.jpeg
monacor tl2.jpeg
monacor tl4.jpeg
Ik hoop de Open Baffle speakers met Lii Song ook asap af te hebben, moet ook plaats maken...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
powerflux
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 10:33
Locatie: Zuid Holland

Re: Opruiming TL's e.d.

Bericht door powerflux »

Berichtje :)
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Opruiming TL's e.d.

Bericht door wouter »

Gereserveerd :-)

(beide TL paartjes)
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Opruiming TL's e.d.

Bericht door wouter »

Ze zijn verkocht, gaat naar het archief maar nog even een tweetal foto's.
Screenshot_20230530-224448.png
Screenshot_20230530-224509.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten