Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » vr 05 mei 2023, 20:34
Jos_br schreef: ↑ vr 05 mei 2023, 20:29
Ik ben nieuw hier, heb inmiddels ook een open baffle gebouwd, maar ben zeer benieuwd als complete noob (wel geholpen door mensen zoals Bas (hardbats) en een maat van me) wat anderen zoal bouwen. Dus wil graag even komen wanneer dat mag.
Jos.
Hey Jos, gezellig
hannesie schreef: ↑ vr 05 mei 2023, 19:33
Ik ben dan wel nieuwsgierig naar die opzet en een Purify versterker bijvoorbeeld.
Kunnen mijn versterker d'r even aanhangen
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 05 mei 2023, 20:45
Komt goed!
Eigen CD's mogen bij mij ook gedraaid worden.
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » vr 05 mei 2023, 20:46
Maar natuurlijk, welkom!
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » vr 05 mei 2023, 20:58
dre schreef: ↑ vr 05 mei 2023, 20:45
Eigen CD's mogen bij mij ook gedraaid worden.
Je bent te goed voor deze wereld!
groet,
Aat
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 05 mei 2023, 21:20
Hé Langhaar!
Jij mag zelfs mee zingen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 05 mei 2023, 22:19
dre schreef: ↑ vr 05 mei 2023, 21:20
Hé Langhaar!
Jij mag zelfs mee zingen.
tegen wie heb je t nu?
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 05 mei 2023, 23:14
.
Laatst gewijzigd door
richard op vr 05 mei 2023, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » vr 05 mei 2023, 23:18
Dan weet ik nu zeker dat ik de uitnodiging kan laten voor wat het is.
Lang haar is wel een tijd geleden.
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 mei 2023, 8:05
Geen plaatjes?
AatV
Berichten: 3807 Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft
Bericht
door AatV » za 06 mei 2023, 14:44
Meld nog even voor de goede orde dat ik morgen de "13 in een dozijn" boxjes meeneem. Leo heeft al aangeboden dat ik bij hem "in kan trekken", maar neem voor de zekerheid nog wat versterking en een bron mee.
groet,
Aat
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 06 mei 2023, 15:43
Prima! Denk aan een presentatie sjabloon en vertel er vooral veel over
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » za 06 mei 2023, 15:54
Presentatiesjabloon ?
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 06 mei 2023, 16:13
Mea Culpa, dacht dat ie in de openingspost ook al stond, maar zal hem ff toevoegen.
Ik merk altijd dat veel mensen het liever lezen dan dat ze alles moeten vragen
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » za 06 mei 2023, 16:19
Ah, dat komt omdat ik 95% van mijn forumactiviteiten op de telefoon doe en daar kan ik geen doc bestanden mee openen.
Zal straks de laptop even aanslingeren.
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 06 mei 2023, 18:24
Shadow schreef: ↑ za 06 mei 2023, 16:13
Presentatiesjabloon.doc
Mea Culpa, dacht dat ie in de openingspost ook al stond, maar zal hem ff toevoegen.
Ik merk altijd dat veel mensen het liever lezen dan dat ze alles moeten vragen
ik heb wat ingevuld en uitgeprint
hihi meestal blijven die in mijn rugzak zitten
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » za 06 mei 2023, 18:40
Hopen op een beetje droog weer tijdens het uit en in laden, anders worden m'n baffles een paar millimeter dikker
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 06 mei 2023, 18:42
hardbats schreef: ↑ za 06 mei 2023, 18:40
Hopen op een beetje droog weer tijdens het uit en in laden, anders worden m'n baffles een paar millimeter dikker
HAHA ja die van mij ook zit niks op
behalve stof van het schuren
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 06 mei 2023, 21:36
Buienradar zegt nu dat we mazzel hebben...
Ik heb de menukaart toegevoegd op de beginpagina voor de mensen die honger hebben oid, alles is zelf afrekenen aan de keuken btw.
Ton is er niet om 9u ivb met de reisafstand, als iemand in die ruimte eerder wil draaien is dat prima,
anders druppelt de boel vanzelf wel binnen richting 10u...
Tot morgen! Vergeet de nodige verlengsnoeren enz niet!
WrineX
Berichten: 1166 Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door WrineX » za 06 mei 2023, 21:48
zo even de foto maken met troepjes in dozen, eerst nog even stukje luisteren (niet te hard want het is al bijna 10 uur
)
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 06 mei 2023, 21:51
WAFELS!
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 06 mei 2023, 21:59
Zo....
Alles staat klaar....
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 06 mei 2023, 22:24
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 06 mei 2023, 22:27
Shadow schreef: ↑ za 06 mei 2023, 16:13
Presentatiesjabloon.doc
Mea Culpa, dacht dat ie in de openingspost ook al stond, maar zal hem ff toevoegen.
Ik merk altijd dat veel mensen het liever lezen dan dat ze alles moeten vragen
ook beschikbaar als google doc:
https://docs.google.com/document/d/1qVB ... sp=sharing
asterduc
Berichten: 4164 Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:
Bericht
door asterduc » za 06 mei 2023, 23:01
2 x wit
Floorstander met Lyngdorf 1120. Hopelijk is er wifi beschikbaar voor streaming en processing.
Bookshelf met Icepower amp, Velleman pré en Project iPod docking
Tot morgen.
Ed
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » za 06 mei 2023, 23:26
Er is geen wifi volgens mij. Dus even een hotspot maken